![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur gör jag förstå hur en dator ex: Windows regersry etc och min Mothering lag har en dator och dess långsamma när jag menar långsamt det tar cirka 5-8mins bara att ladda från stöveln upp alla idéer |
|
| |||
| |||
| Windows-registret är INTE en plats för även erfarna användare att manipulera. Ett klick och det går ditt system! Det finns många många gratis verktyg och metoder för att arbeta på en långsam dator som inte innebär att öppna registret. Se det här inlägget Långsam dator? Det kanske inte är Malware |
|
| |||
| |||
| Det inre arbetet kommer att märkas endast med erfarenhet och läsa upp på processorer, moderkort, hårddiskar, anslutningar etc. någon snabb och enkel lösning. En mycket långsam dator: 1. Prova defragmenterar 2. Kontrollera att du har ett antivirusprogram installerat. 3. Installera ett spionprogram 4. Installera en Registry Mechanic program Kör alla dessa och det bör vara en förbättring. Om inte får beakta uppgradera CPU och minne. |
|
| |||
| |||
| vilka program som freeware skulle du sugest? |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor, PC Registry Mechanic, AVG Free anti-virus. |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor är bra men gratisversionen kan vara svårt att hitta och extra bagage den kommer med ...... Registry Mechanic kan vara lite avancerad för nybörjare och är inte gratis. Lets rekommenderar inte något som är lätt att röra upp något på någons dator. CCleaner Spybot S & D SUPERAntiSpyware Avast! SpywareBlaster Allt gratis, allt säkert. Dessa två trådar har alla fri pålitliga program för att hålla dig säker och kör fort. Håll dig säkert på webben Långsam dator? Det kanske inte är Malware |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slow Ny dator .. Blev av med Windows System Suite en vecka sedan och fortfarande långsamt. | bryan123 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 25 augusti 2009 10:40 |
| Inga virus, Slow ass comp? | ruffryder2k7 | General Software Chat | 4 | 1 juli 2008 10:13 |
| Värsta saker att sakta ner ditt system i din uppfattning? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Nya Oblig går långsamt | Pitbull69 | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 9 februari 2008 20:17 |
| Min nya oblig kör långsamt | spade | Windows-operativsystem | 2 | 3 februari 2008 21:43 |
| Thread Tools | |
| |