vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

64 bittinen Vista VS 64 Bit XP

Reply

Thread Tools
Old 3. päivästä toukokuuta 2009, 07:52
Uusi Jäsen

Hei,

Olen juuri ostanut kannettava tietokone - HP hdX x16-1000EN, että eritelmät ovat preatty paljolti sama kaikissa malleissa, vain muutamia asioita eroavat (nopeus, kiintolevyn kapasiteetti).

tässä ovat tärkeimmät tiedot:

Minulla oli paikallaan PC ennen Windows XP: ssä. Että PC oli todella sekaisin ja viallisista.

Nautin suorituskykyä minun uuden tietokoneen, MUTTA! Näköala ajaa minut NUTS! On todella laggy, lastenvaunut, ja hyvin, se on vain paljon hitaammin kuin XP: ssä.

Olen etsinyt internetistä tällä foorumilla, mutta i was'nt kyenneet löytämään vastaus: Onko suuri ero XP 64 ja Vista 64?

Dual Core-ja 64-bittinen on uusi asia minulle, en ole koskaan ollut tietokone, jossa on sellaiset mittasuhteet.

Käsittääkseni 64-bittinen käyttöjärjestelmä on siellä hyödyntää kaikki ram ja kaikki muut asiat suorita tietokoneen täysi. Joten olin kertonut, jos minun pitäisi vaihtaa xp, minun ram olisi "downgrade" ja i ei olisi käyttäen minun laptop "pc" sen koko potentiaalia, ja i dont todellakaan halua, että minun on kaikki valta i voi saada !

Niin Jos minun pitäisi siirtyä vista 64 bit on xp 64 olisi minun laptop "pc-versioon? eikä se olisi sen täyden potentiaalin?

En todellakaan pidä kaikki hehku-ja hohto on näköala, im sellaista henkilöä, joka sammuu kaikki näköyhteydessä ja kaikki, kunnes sen vain mustaa ja valkoista, suorituskyvyn parantamiseksi, mutta Olen kuullut, että 64-bittinen tietokone se todella tehdä sen huonompi?

Haluaisin todella siirtyä takaisin xp, kun käytät minun laptop "pc: n koko potentiaalia!

Kiitos,

John Blynas
Old 3. päivästä toukokuuta 2009, 13:47
Jäsen

Olen samaa mieltä teidän kanssanne, whats kohtaan kaikki koreileva gimicks on Vista?
Joka tapauksessa, jos sinulla on pysyttävä on 64bit O / S, im surullinen suositella näköala, kuten XP 64bit on tuskaa ohjaimet ja oikeudenmukainen bittinen ohjelmisto isnt sopusoinnussa sen! Pahus.
kuitenkin jos vaihtaa XP 32bit, voit huomata paranna suorituskykyä, koska se ei ole niin fancy, se vie vähemmän resursseja aikavälillä ainoa valituksen aihe on, että ei voisi käyttää koko 4 Gt RAM-muistia, se on rajoittuu noin 3gb vaihtelee järjestelmän järjestelmän. Olen kuitenkin hyvin selvää, sinun koskaan tarvitse edes 3gb, joten tämä shouldnt on kysymys!

voit vastata alkuperäiseen kysymykseen, kyllä XP 64bit ei rajoittaisi järjestelmän säädetään, että kuljettajat ovat käytettävissä kannettava tietokone on XP 64bit, jota he eivät useinkaan. I'd tutkia tätä ensin.

Kuten sanoin edellä, haluan henkilökohtaisesti vain käyttää xp 32bit, sillä se on ainoa havaittava raja on menetys ram, mutta epäilen suuresti, että on kysymys.

EDIT, anteeksi että wasn't hyvin selvää, kysy jos epävarma siitä, mitä ive esittää! (i vaellella :-()
Old 3. päivästä toukokuuta 2009, 13:47
Moderator Group

X64 on roskaa todella, Vista on hyvä käyttöjärjestelmä vain kääntää kaikki eye candy pois
Tämä on mitä kaivoksen näyttää minun laptop

Sanoisin, että tärkein syy uusi kannettava tietokone on hidas, koska kaikkien bloatware se oli kytköksissä

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 3. päivästä toukokuuta 2009, 14:08
Rahoittajien ryhmän

XP on DEAD kiinni jarruhankotyyppinen siihen. Vista on pian olla kuollut, kun Win7 tulee ulos. Tämän sanottuani, Vista puhaltaa ovet pois XP: ssä. Joo, siellä on vähän oppimiskäyrä, mutta se ei ole jyrkkä. Helvetti, olen vanha, olen käynyt läpi MSDOS pohjautuvat järjestelmät, joilla Win 3.11, Win 98, XP ja nyt Vista. Elämä on muutosta. Muuttaa sitä tai indeksointi kohdassa rock lol.

BTW käytän Vista64 ja rakastan sitä. Minulla on 8 Gt: n RAM-muistia, joten tarvitaan 64.
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 02:25
Rahoittajien ryhmän

Olen kanssa Bubba, Vista kannattaa sitä.

Olen enemmän yhdestä päivittää laitteisto, jotta voin suorittaa Vista mukavasti, en katso kohta ottaa jotakin (vuonna ths tapauksessa Vista) eikä hyödyntäen sen koko (tässä tapauksessa ottaa al silmän karkkia päällä )

Läpi poistaa ohjelmia ja tyhjentää kaikki paska ne myyvät olet sen kanssa.

Ei ole mitään tapaa, jolla se olisi hitaampaa kuin vanhat Yhden ytimen x86 PC ...

Ja kuljettajat ovat huuge kysymys XP64. Olen näkyä tässä PC tällä hetkellä vasta huomenna, kun Win7 RC luovutetaan ladata ..

Ja minun täytyy sanoa, 95% minun ohjelmat on asennettu, on WoW64 osa, joka on rakennettu vuonna emulaattori, jonka avulla voit käyttää x86-pohjaisten sovellusten ja kuljettajia.

Tuskin mitään on saatavilla XP: n x64 .. ilman unpackaging sen itse ja tekee kuormitus tylsiä asioita it all, I vaivautunut iTunesin kanssa, mutta uskokaa minua se ei kannata tehdä sitä joka ikinen ohjelma, jota haluat käyttää x64.
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 04:15
Rahoittajien ryhmän

Kannettavan tietokoneen on parempi kuin minun työpöydällä. Ei ole mitään laggy tai viallisista siitä. Jos haluat aloittaa alusta pyyhi se ja asentaa x64 7.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4. päivästä toukokuuta 2009, 14:22
Uusi Jäsen

Kiitos kaikille replys! He ovat todella auttaneet minua päättää. Mielestäni I'll kiinni näköala for a bit, atleast kunnes lopullinen ikkunat 7 versio tulee ulos

Quote:
Sanoisin, että tärkein syy uusi kannettava tietokone on hidas, koska kaikkien bloatware se oli kytköksissä
Quote:
Läpi poistaa ohjelmia ja tyhjentää kaikki paska ne myyvät olet sen kanssa.
Olen tässä voisi olla kyse, olen kuormien HP apps asennettuna, ajattelin, ne ovat tarpeen minun Romy kannettavaan tietokoneeseen, mutta luulisin huonosti poistaa kaikki em, ja korvata ne, kuten nero.

Jälleen kerran, kiitos kaikille palautetta!

John
Old 5. päivästä toukokuuta 2009, 12:49
Jäsen

suurin osa kamaa, että HP asentaa sinun koskaan käytä vain varmista, että olet dont poistaa kaikki kuljettajat! lähes kaikki tavaraa kuten CD-levyjen polttamiseen esimerkiksi saat vapaita ohjelmistoja pois ilman, että tekee työtä kaksi kertaa niin hyvin, ja doesnt hidasta koneen alas!
käynnissä tavaraa kuten ccleaner ja asuslogics disk defrag myös auttaa, jos huolissaan nopeudesta, mutta ive sai hieman teemakeskusten tästä!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.