![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik kocht onlangs een laptop - HP HDX X16-1000EN, de specificaties zijn preatty veel hetzelfde in alle modellen slechts enkele dingen verschillen (snelheid, harde schijf capaciteit). hier zijn de belangrijkste specificaties: ![]() Ik had een stationaire pc voor, met Windows XP. Dat de pc was echt messed up en buggy. Ik geniet van de prestaties van mijn nieuwe computer, maar! Het uitzicht maakt me gek! Het is echt laggy, buggy, en, nou, het is gewoon veel trager dan XP. Ik heb gezocht op het web en dit forum, maar ik was'nt kunnen vinden is het antwoord te weten: Is er een groot verschil tussen XP 64 en Vista 64? Dual core en 64 bits is een nieuw iets voor mij, ik heb nog nooit een computer met een dergelijke omvang. Als ik het goed begrijp 64-bits besturingssysteem is er om gebruik te maken van alle de ram en alle andere dingen om de computer op haar vol. Dus ik kreeg te horen, als ik waren om over te schakelen naar xp, mijn ram zou 'downgrade' en ik zou niet met mijn laptop 'PC' op haar volledige potentieel, en i dont echt willen dat ik nodig alle macht i can get ! Zo Als ik om over te schakelen van Vista 64 bit met xp 64 zou mijn laptop 'PC' downgrade? en zou niet op zijn volle potentieel? Ik echt een hekel aan alle gloed en prestige op vista, im het soort persoon dat dooft alle beelden en alles tot zijn gewoon zwart en wit, het verbeteren van de prestaties, maar Ik heb gehoord dat met 64 bits computer is eigenlijk maakt het erger? Ik zou echt graag weer terug op XP, terwijl het gebruik van mijn laptop 'pc's volledige potentieel! Bedankt, John Blynas |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met u, whats the point in alle flashy gimicks over Vista? Hoe dan ook, als je moet vasthouden aan een 64-bit A / S, im triest te bevelen vista, als XP 64bit is een pijn voor chauffeurs, en een eerlijk stukje software isnt verenigbaar met het! Grrr. Maar als je over te schakelen naar XP 32bit, zou je merken een toename van de prestaties, want het is niet zo luxe, duurt het minder middelen te lopen, het enige houvast is dat je kon geen gebruik maken van uw volledige 4GB ram, zal het beperkt tot ongeveer 3 GB, varieert van systeem tot systeem. Maar ik betwijfel ten zeerste u ooit nodig zullen hebben zelfs 3Gb, dus dit shouldnt een probleem! om het antwoord op je oorspronkelijke vraag, ja XP 64bit zou niet beperkt uw systeem voor dat de bestuurders beschikbaar zijn voor uw laptop voor XP 64bit, die ze vaak niet. Ik wil kijken naar deze eerste. zoals ik hierboven al zei, ik zou persoonlijk gebruik gewoon XP 32bit, als de enige merkbare beperking zal het verlies in het RAM-geheugen, maar ik betwijfel ten zeerste dat wordt een probleem. EDIT, sorry dat wasnt heel duidelijk, vraag dan of je zeker weet wat ive zetten! (i omzwerven :-() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| X64 is echt onzin, Vista is een goed OS gewoon alle eye candy uit Dit is wat de mijne ziet er uit als op mijn laptop ![]() Ik zou zeggen dat de voornaamste reden van uw nieuwe laptop is traag is omdat van alle bloatware werd gebundeld met
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| XP is DEAD stick een vork in. Vista is snel te doden wanneer Win7 komt. Dat gezegd hebbende, Vista blaast de deuren off van XP. Ja, er is een kleine leercurve, maar het is niet steil. Hell, ik ben oud, ik heb via msdos gebaseerde systemen ter Win 3.11, Win 98, XP en nu Vista. Leven is verandering. Veranderen met het of kruipen onder een rots lol. BTW Ik gebruik Vista64 en love it. Ik heb 8GB's van Ram, dus ik nodig de 64. |
|
| |||
| |||
| Ik ben met Bubba, Vista de moeite waard. Ik ben meer een te upgraden hardware zodat ik kan rijden Vista comfortabel, zie ik niet in de plaats van iets (in geval THS Vista) en geen gebruik te maken van het naar de volledige (in dit geval met al de eye candy ingeschakeld ) Ga via programma's verwijderen en duidelijk alle onzin die zij verkopen je mee. Er is geen manier waarop het moet worden langzamer dan uw oude single core x86 PC ... En de chauffeurs zijn een huuge kwestie voor XP64. Ik ben draaien op deze pc op het moment, tot morgen, wanneer Win7 RC is vrijgegeven voor download .. En ik moet zeggen dat 95% van mijn programma's zijn geïnstalleerd in de WoW64 afdeling, een ingebouwde emulator waarmee u gebruik x86 gebaseerde applicaties en drivers. Bijna alles is beschikbaar voor XP op x64 .. unpackaging zonder het zelf te doen en een last van vervelende dingen met alles, ik last met iTunes, maar geloof me is het niet waard te doen met elk programma dat u wilt gebruiken in x64. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw laptop is beter dan mijn bureaublad. Er is niets laggy of buggy over. Als u wilt een nieuwe start te vegen en installeren x64 7.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor alle replys! Ze hebben me echt geholpen om te beslissen. Ik denk dat ik blijf bij Vista voor een beetje, ten minste tot de definitieve versie van Windows 7 komt uit ![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals, bedankt voor alle feedback! John |
|
| |||
| |||
| het grootste deel van het spul dat HP installeert die u nooit zult gebruiken, maar zorg ervoor dat u dont verwijder alle stuurprogramma's! bijna alle van de dingen zoals het branden van cd's bijvoorbeeld, kunt u gratis software uit het net dat doet het werk twee keer zo goed en doesnt trage uw machine naar beneden! lopen dingen zoals ccleaner en asuslogics schijf defrag ook helpen als je bezorgd over de snelheid, maar ive got iets van het onderwerp hier! |