![]() |
|
| |||
| |||
| ok så min bærbare oplader blæste op, og jeg dont har 30 quid at erstatte det ved momement. Jeg besluttede at tage harddisken ud af min bærbare computer, og sætte det i en ydre beklædning. det fungerer korrekt, men. Jeg recive en meddelelse, der fortæller mig im nægtes adgang til dokumenter på harddisken: ![]() kan nogen hjælpe mig? ive tryed benytter denne unlocker program |
|
| |||
| |||
| Det er fordi du valgte "Make Mine dokumenter private" option på din konto. Prøv en levende linux distribution stedet. Eller kan du komme i lang nok til at fjerne adgangskoden til din konto?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| kan du ændre adgangskoder i fejlsikret tilstand? |
|
| |||
| |||
| Ja. Sæt disken tilbage i pc, blank din adgangskode, kan tage det ud og det vil kunne aflæses i den anden pc.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan opleve, at du lige har brug for at overtage ejerskabet af mappen / filer ..... se her for yderligere
| |||
| |||
| Ja, jeg tror, at sikkerheds-id bruges til at håndhæve privatliv. Jeg tror ikke password betyder ingen kontrol af privatlivets fred. Meningsløse i et operativsystem, der ikke bruger at ID skønt. (Linux?)
|
| |||
| |||
| ok, jeg tryed fjerne password, troede da det kan være en admin konto, så ændrede det for en limted konto, stadig ingen held og ikke har nok saft tilbage i den bærbare computer til at gøre hvad du reccommened på Microsofts hjemmeside |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer, du lige har brug for at overtage ejerskabet af filerne som philthomas sagt.