![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok niin minun laptop laturi hajosi, ja i dont on 30 puntaa korvata se on momement. Olen päättänyt ottaa kovalevy pois minun laptop ja laita se ulkoinen ulkorenkaaseen. se toimii oikein, mutta. i recive ilmoituksen minulle im evätty pääsyä asiakirjoihin kiintolevylle: ![]() kukaan voi auttaa minua? ive tryed käyttäen, että unlocker ohjelma |
|
| |||
| |||
| Tämä johtuu siitä, että olet valinnut "Tee omat asiakirjat yksityisten" vaihtoehto tililtäsi. Kokeile live-linux distro sijaan. Tai voit saada riittävän pitkä poistamaan salasana huomioon?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| voit vaihtaa salasanat vikasietotilassa? |
|
| |||
| |||
| Kyllä. Laita levy takaisin pc, tyhjä salasanasi, ota se pois ja se on luettavissa myös muissa st.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saatat huomata, että sinun tarvitsee vain ottaa omistukseen kansion / tiedostot ..... katsoa tässä lisää
| |||
| |||
| Kyllä, olen sitä mieltä, että turvallisuus-tunnus käytetään valvoa yksityisyyden. Oletan, ei salasana tarkoittaa tarkkailun yksityisyyttä. Turhaa on käyttöjärjestelmä, joka ei käytä että ID vaikka. (Linux?)
|
| |||
| |||
| ok, i tryed poistaa salasanan, ajatuksen, koska se voisi olla admin-tiliä, niin muuttunut sen Myös limted huomioon, vielä ei ole onnea ja eivät ole saaneet tarpeeksi mehua jäljellä kannettava tekemään mitä reccommened seuraavasta Microsoftin sivustosta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Odotan sinun tarvitsee vain ottaa omistukseen tiedostot voidaan philthomas sanoi.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| G: \ ei ole käytettävissä, Access Denied. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24th Jun 2009 02:43 |
| Käyttö estetty! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30. lokakuu 2008 04:50 |
| Käyttö estetty | hewybo | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 16. Jan 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 27. marraskuu 2007 12:37 |
| Käyttö estetty ... yhtäkkiä | Quityourjibbajabba | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 14. marraskuu 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |