![]() |
|
| |||
| |||
| ok dus mijn laptop lader blies up, and i dont have 30 pond te vervangen op de momement. Ik heb besloten om de harde schijf van mijn laptop en zet deze in een externe behuizing. het werkt goed maar. i recive een bericht vertelt me im ontzegd van toegang tot de documenten op de harde schijf: ![]() kan iemand mij helpen? ive tryed met behulp van dat programma Unlocker |
|
| |||
| |||
| Dat is omdat je koos voor de "Maak mijn documenten prive" optie op uw account. Probeer een live linux distro plaats. Of kan je in het lang genoeg om het wachtwoord van uw account?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| kunt u wachtwoorden in de veilige modus? |
|
| |||
| |||
| Ja. Zet de schijf terug in de PC, blanco wachtwoord, neem het uit en het wordt gelezen in de andere pc.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kan het zijn dat je gewoon moet eigenaar van de map / bestanden ..... zien hier voor meer
| |||
| |||
| Ja, ik denk dat de beveiligings-id wordt gebruikt voor de handhaving van de persoonlijke levenssfeer. Ik denk dat er geen wachtwoord betekent dat er geen controle van de persoonlijke levenssfeer. Zinloos in een OS dat geen gebruik maakt van het ID-al. (Linux?)
|
| |||
| |||
| OK, ik tryed wachtwoord verwijderen, omdat hij dacht dat misschien een admin-account, dus veranderd het ook een limted account, nog steeds geen geluk en heb niet genoeg sap links in de laptop te doen wat je reccommened op de Microsoft website |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verwacht dat je gewoon nodig om de eigendom van de bestanden als philthomas gezegd.