![]() |
|
| |||
| |||
| ok så my laptop lader blåste opp, og jeg dont ha 30 pund for å erstatte det ved momement. Jeg bestemte meg for å ta harddisken ut av min laptop og putte den i en ekstern casing. det fungerer riktig, men. Jeg recive en melding om meg im nektes tilgang til dokumenter på harddisken: ![]() Kan noen hjelpe meg? Ive tryed bruker som unlocker program |
|
| |||
| |||
| Det er fordi du valgte "Lag dokumentene mine private" på kontoen. Prøv en live linux distro stedet. Eller kan du komme i lenge nok til å fjerne passordet på kontoen din?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| kan du endre passord i sikkermodus? |
|
| |||
| |||
| Ja. Sette disken tilbake i pc, tomt passord, ta den ut og det vil være lesbare i andre PC.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du oppleve at du bare trenger å bli eier av mappen / filer ..... se her for mer
| |||
| |||
| Ja, jeg tror sikkerheten ID brukes til å håndheve personvern. Jeg tror ikke passord betyr ingen kontroll på personvernet. Meningsløse i et OS som ikke brukes som ID skjønt. (Linux?)
|
| |||
| |||
| ok, jeg tryed fjerne passordet, trodde fordi det kan være en administratorkonto, så forandret den også en limted kontoen, fremdeles nei og ikke har fått nok saft igjen i den bærbare datamaskinen til å gjøre hva du reccommened på Microsofts nettside |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer at du bare trenger å bli eier av filene som philthomas sa.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| G: \ er ikke tilgjengelig, tilgang. | jimmyc | Drivere og flyttbare medier | 3 | 24 juni 2009 02:43 |
| Ingen tilgang! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Access denied | hewybo | Windows-operativsystemer | 6 | 16 januar 2008 02:40 |
| Ingen tilgang | hannyp | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| Access is denied ... plutselig | Quityourjibbajabba | Windows-operativsystemer | 3 | 14 nov 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |