![]() |
|
| |||
| |||
| ok så min laptop laddare sprängde och jag dont har 30 pund för att ersätta det på momement. Jag bestämde mig för att ta hårddisken ur min laptop och sätta det i ett yttre hölje. det fungerar korrekt men. Jag recive ett meddelande som talar mig im nekad åtkomst av dokument på hårddisken: ![]() kan någon hjälpa mig? ive tryed hjälp att unlocker program |
|
| |||
| |||
| Det är för att du valde "Gör mina dokument privata alternativet på ditt konto. Prova en levande Linux-distributioner istället. Eller kan du komma i tillräckligt länge för att ta bort lösenordet på ditt konto?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| kan du ändra lösenord i felsäkert läge? |
|
| |||
| |||
| Ja. Sätt skivan tillbaka i st, blankt lösenord, ta ut det och det kommer att vara läsbara i andra st.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kanske upptäcker att du bara behöver ta ägarskap på mappen / filerna ..... se här för mer
| |||
| |||
| Ja, jag tror att säkerhets-ID används för att upprätthålla skyddet av privatlivet. Jag antar att inget lösenord innebär ingen kontroll av privatlivet. Meningslösa i ett OS som inte använder detta ID though. (Linux?)
|
| |||
| |||
| ok, jag tryed avlägsna lösenord trodde därför att det kan vara ett admin-konto, så ändras det också en limted konto ännu ingen lycka och har inte fått tillräckligt med saft kvar i den bärbara datorn att göra vad du reccommened på Microsoft webbplats |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag förväntar mig att du bara behöver ta ägarskap av filer som philthomas sagt.