mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Adgang nægtet ... pludselig

Reply

Thread Tools
Old 13 November 2007, 06:35
Ny Medlem Gruppen

Hej alle, skal du kunne nogen hjælp mig ud?

Im at få en "adgang nægtet" Leg når nogensinde jeg forsøger at åbne musikfiler / billeder / tekst osv. om filer, som jeg har flyttet ved træk dråbe. Det lige er begyndt at ske på alle filer jeg færdes og i cant vende det ...

1. hvordan kan jeg stoppe det?
2. fastsætte de berørte filer?

Jeg kan kopiere og indsætte disse filer efter behag, og de vil arbejde, men hvis jeg trække drop enhver fil til en anden mappe Adgang nægtet.

* Jeg har Unlocker og det giver mig mulighed for at slette noget og flytte noget. V 1.8.5
* Jeg har forsøgt at ændre en filer ejendomme men Adgang nægtet at ændre attributter.

Specs: Im kører XP-home, alle filerne er på samme harddisk (intern).

Thanx for nogen form for hjælp eller links,
Old 13 November 2007, 08:21
Donor-Gruppen

Start -> Kør ... og indtast

cmd

cacls filename_or_folder

vil fortælle dig, hvad din adgang er ligesom dér. Bare cacls vil give dig det format til at ændre tingene. (Og rod i det store tid.)

Har du nedgraderet din konto til en almindelig brugerkonto?

På mange computere, skal du logge ud ved at trykke Ctrl + Alt + Del to gange og indtaste administrator som brugernavn og en tom password til at logge ind med alle rettigheder! Hvis du har installeret Windoze dig, du var sikkert bedt om at angive en administratoradgangskode.
Old 14. november 2007, 01:38
Ny Medlem Gruppen

Hey mate, hvad du foretager i denne jibba jabba? thanx for dig svar ....

http://aycu40.webshots.com/image/328...5377426_rs.jpg

Old 14 November 2007, 06:10
Donor-Gruppen

Det er, som fortæller dig, hvordan du kører cacls! Kun

cacls.

vil fortælle dig om den aktuelle mappe. Hvis du ønskede at grand bruger jibberjabber alle adgang til alle filer, du ville skrive

cd \
cacls. / e / t / g jibberjabber: f

(bemærk dot)

Men du vil være nødvendigt at køre det som en bruger med tilstrækkelige tilladelser allerede. Prøv at starte fejlsikret tilstand (hold F8 mens opstart), log ind som administrator og køre det.

Det er en sidste udvej selv! Første, som administrator, skal du ændre dig selv tilbage til admin rettigheder selv.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.