![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Hei kaikki, kiitos voisi joku auttaa minua?Im saan "pääsy on estetty-suostuttelupuhe, kun yhä yritän avaamisesta musiikkitiedostoja / kuvat / text etc tiedostoja että olen liikuttunut vedä pudota. Se vain alkoi tapahtuu kaikkia tiedostoja voin siirtää ja i cant kääntää se ... 1. Miten voin lopettaa tämän? 2. vahvistaa vaikuttaa tiedostoja? En voi kopioida ja liittää nämä tiedostoja tahtoa ja ne toimivat, mutta jos en vedä pudota mitään tiedoston eri hakemistoon Käyttö estetty. * Olen Unlocker ja se antaa minulle poistaa mitään ja siirrä mitään. V 1.8.5 * Olen yrittänyt muuttavat tiedostojen ominaisuudet mutta pääsy on evätty muuttaa määritteitä. Specs: Im käynnissä XP-home, kaikki tiedostot ovat samalla kovalevyllä (sisäinen). Thanx mistään apua tai linkkejä, |
|
| |||
| |||
| Käynnistä -> Suorita ... ja kirjoita cmd cacls filename_or_folder kertoo sinulle, mitä sinun pääsy on kuin siellä. Just cacls antaa sinulle muotoa muuttaa asioita. (Ja sotku asioita suuri kertaa.) Oletko alennettiin tilisi käyttäjätunnus tavalliselle käyttäjälle? On monta tietokonetta, kirjaudu ulos, paina Ctrl + Alt + Del kahdesti ja kirjoita Järjestelmänvalvoja kuin käyttäjätunnus ja tyhjän salasanan kirjautumista kaikki oikeudet! Jos olet asentanut Windoze itse olit todennäköisesti kehotetaan antamaan järjestelmänvalvojan salasana. |
|
| |||
| |||
| Hei mateuutteet, mitä teet tämän jibba jabba? thanx sinulle vastauksen .... ![]() http://aycu40.webshots.com/image/328...5377426_rs.jpg |
|
| |||
| |||
| Se kertoo, miten voit käyttää cacls! Juuri cacls. kertoo sinulle nykyisen kansion. Jos haluat grand käyttäjä jibberjabber kaikki saada kaikki tiedostot, joita et olisi tyyppi cd \ cacls. / e / t / g jibberjabber: f (huom. piste) Mutta ette tarvitse käynnistää se käyttäjälle tarpeeksi luvat jo. Kokeile käynnistystä turvalliseen tilaan (pidä F8 samalla käynnistetään), sisäänkirjoittautumissivuksesi järjestelmänvalvojana ja suorittaa sen. Se on viime kädessä kuitenkin! Ensinnäkin järjestelmänvalvojana muuttaa itsesi takaisin admin oikeudet itse.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| G: \ ei ole käytettävissä, Access Denied. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24th Jun 2009 02:43 |
| Käyttö estetty! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30. lokakuu 2008 04:50 |
| Access Denied | rbscooby | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 9. toukokuuta 2008 16:40 |
| Käyttö estetty | hewybo | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 16. Jan 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 14 | 27. marraskuu 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |