![]() |
|
| |||
| |||
Hi all, gelieve kan iemand me helpen?Im krijgen een "toegang geweigerd" Spiel toen ooit Ik probeer de opening muziek bestanden / afbeeldingen / tekst etc op de bestanden die ik heb verplaatst door sleep vervolgkeuzelijst. Het net begonnen gebeurt op alle bestanden die ik verhuizen en i cant reverse it ... 1. hoe kan ik dit stoppen? 2. het vaststellen van de getroffen bestanden? Ik kopieer en plak deze bestanden op wil en zij zullen werken, maar als ik sleep druppel elk bestand naar een andere directory Toegang geweigerd. * Ik heb Unlocker en hij laat me iets te verwijderen en verplaats alles. V 1.8.5 * Ik heb geprobeerd om een bestanden eigenschappen, maar de toegang wordt geweigerd te wijzigen attributen. Specificaties: Im draait XP-home, worden alle bestanden op dezelfde harde schijf (intern). Bedankt voor alle hulp of links, |
|
| |||
| |||
| Start -> Uitvoeren ... en voer cmd cacls filename_or_folder zal u vertellen wat uw toegang is als daar. Net cacls geeft u het formaat om dingen te veranderen. (En dingen big time.) Heeft u uw account gedegradeerd tot een gewone user account? Op veel computers, uitloggen, drukt u op Ctrl + Alt + Del tweemaal en voer administrateur als gebruikersnaam en een blanco wachtwoord om in te loggen met alle rechten! Als u geïnstalleerde windows zelf je waarschijnlijk gevraagd om een admin wachtwoord. |
|
| |||
| |||
| Hey mate, wat maak je van deze jibba Jabba? thanx voor je reactie .... ![]() http://aycu40.webshots.com/image/328...5377426_rs.jpg |
|
| |||
| |||
| Dat is je te vertellen hoe ze cacls! Gewoon cacls. zal u vertellen over de huidige map. Als je wilde grand jibberjabber alle gebruikers toegang tot alle bestanden die u typt cd \ cacls. / e / t / g jibberjabber: f (let op de punt) Maar je zou moeten uitvoeren als een gebruiker met voldoende machtigingen reeds. Probeer het opstarten op veilige modus (F8 ingedrukt houden terwijl het opstarten), login als Administrator en draaien. Dat is een laatste redmiddel al! Ten eerste, als beheerder, verander je terug naar de admin rechten jezelf.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| G: \ is niet toegankelijk, toegang geweigerd. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24 jun 2009 02:43 |
| Toegang geweigerd! | prawleprovi | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 30 okt 2008 04:50 |
| Toegang geweigerd | rbscooby | Windows besturingssystemen | 7 | 9 mei 2008 16:40 |
| Toegang geweigerd | hewybo | Windows besturingssystemen | 6 | 16 Jan 2008 02:40 |
| Toegang geweigerd | hannyp | Virus, spyware & Security | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |