![]() |
|
| |||
| |||
Hej alla, snälla kan någon hjälpa mig?Im få en "Åtkomst nekad" Spiel när allt jag försöker öppnande musikfiler / bilder / text etc på filer som jag har gått genom att dra droppe. Det bara började händer på alla filer jag flytta och jag skränande vända det ... 1. Hur slutar jag detta? 2. fastställa de drabbade filer? Jag kan kopiera och klistra in dessa filer som helst och de kommer att fungera men om jag drar släppa en fil till en annan katalog Åtkomst nekad. * Jag har Unlocker och det gör att jag kan ta bort allt och flytta någonting. V 1.8.5 * Jag har försökt att ändra en filer egenskaper men Åtkomst nekad att ändra attribut. Specs: Im kör XP Home och alla filer på samma hårddisk (intern). Tack för all hjälp och länkar |
|
| |||
| |||
| Start -> Kör ... och ange cmd cacls filename_or_folder kommer att tala om för dig vad din tillgång är som det. Bara cacls ger dig format för att ändra saker. (Och röra upp stora temne.) Har du nedgraderats kontot till ett vanligt användarkonto? På många datorer, logga ut, tryck Ctrl + Alt + Del två gånger och ange administratör som användarnamn och tomt lösenord för att logga in med alla rätt! Om du har installerat Windoze dig själv att du var troligen ombedd att ett admin lösenord. |
|
| |||
| |||
| Hej kompis, vad tror du om det här jibba jabba? thanx för dig svar .... ![]() http://aycu40.webshots.com/image/328...5377426_rs.jpg |
|
| |||
| |||
| Det är som talar om hur man driver cacls! Rättvis cacls. kommer att berätta om den aktuella mappen. Om du ville grand användaren jibberjabber alla tillgång till alla filer som du skulle skriva cd \ cacls. / e / t / g jibberjabber: f (se punkt) Men du måste köra det som en användare med tillräcklig behörighet redan. Prova att starta med felsäkert läge (håll ner F8 medan uppstart), logga in som administratör och kör det. Det är en sista utväg, men! Först, som administratör, förändra dig själv tillbaka till admin rättigheter själv.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| G: \ är inte tillgänglig, Åtkomst nekad. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24 juni 2009 02:43 |
| Åtkomst nekad! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Access Denied | rbscooby | Windows-operativsystem | 7 | 9 maj 2008 16:40 |
| Åtkomst nekad | hewybo | Windows-operativsystem | 6 | 16 januari 2008 02:40 |
| Access Denied | hannyp | Virus, spionprogram och säkerhet | 14 | 27 november 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |