mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Adgang nægtet fejl ved installation XP3

Reply

Thread Tools
Old 21 December 2008, 08:26
Ny Medlem Gruppen

Default Adgang nægtet fejl ved installation XP3

Hej
Når de forsøger at installere SP3 på at min nuværende Windows Home Edition XP2 jeg kommer op agaisnt en Access Denied fejl. På vinduer websted den beskriver en mulig løsning, vil jeg følge de råd, som envolves installerer SUBINACL, denne installerer fint og kan findes i følgende mappe "C: \ Programmer \ Windows Resource Kits \ Tools". Efter laver så jeg kopiere forudsat kode

cd / d "% ProgramFiles% \ Windows Resource Kits \ Tools"
subinacl / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = administrators = f / grant = system = f
subinacl / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / grant = administrators = f / grant = system = f
subinacl / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / grant = administrators = f / grant = system = f
subinacl / undermapper% SystemDrive% / grant = administrators = f / grant = system = f
subinacl / undermapper% windir% \ *.* / grant = administrators = f / grant = system = f
secedit / configure / cfg% windir% \ repair \ secsetup.inf / db secsetup.sdb / verbose

I Notesblok og gemme det som Reset.cmd. Dette skulle nulstille registreringsdatabasen og filrettigheder dog, når du kører denne kommando vises prompten for en brøkdel af et Andet og derefter straks forsvinder. Brug et hurtigt udskrive skærmen Jeg fangede følgende besked, afbildet gemt på http://s420.photobucket.com/albums/p...albumview=grid . Efter den anden har forsøgt at installere det kommer op med den samme fejl, har forsøgt at installere i fejlsikret tilstand kommer op med de samme fejl.

Mange tak
John
Old 21 December 2008, 12:04
Donor-Gruppen

Den første linje har kontrol tegn foran "CD" instruktion så resten af stregerne kan ikke se subinacl

At holde kommando vindue, når partiet er færdig, kør cmd at åbne et permanent kommando vindue og derefter køre batchfilen fra inde. Så det vil ikke forsvinde på dig, når den er færdig.

Er du sikker på at du brugte notepad og ikke WordPad?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 21 December 2008, 14:09
Ny Medlem Gruppen

Mange tak for at løse mit problem.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Adgang nægtet! prawleprovi General Software Chat 3 30 oktober 2008 04:50
Adgang nægtet rbscooby Windows-operativsystemer 7 9. maj 2008 16:40
Access denied hewybo Windows-operativsystemer 6 16 januar 2008 02:40
Adgang nægtet hannyp Virus, Spyware & Sikkerhed 14 27 november 2007 12:37
Adgang nægtet ... pludselig Quityourjibbajabba Windows-operativsystemer 3 14 november 2007 06:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.