![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Når de forsøger at installere SP3 på at min nuværende Windows Home Edition XP2 jeg kommer op agaisnt en Access Denied fejl. På vinduer websted den beskriver en mulig løsning, vil jeg følge de råd, som envolves installerer SUBINACL, denne installerer fint og kan findes i følgende mappe "C: \ Programmer \ Windows Resource Kits \ Tools". Efter laver så jeg kopiere forudsat kode cd / d "% ProgramFiles% \ Windows Resource Kits \ Tools" subinacl / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = administrators = f / grant = system = f subinacl / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / grant = administrators = f / grant = system = f subinacl / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / grant = administrators = f / grant = system = f subinacl / undermapper% SystemDrive% / grant = administrators = f / grant = system = f subinacl / undermapper% windir% \ *.* / grant = administrators = f / grant = system = f secedit / configure / cfg% windir% \ repair \ secsetup.inf / db secsetup.sdb / verbose I Notesblok og gemme det som Reset.cmd. Dette skulle nulstille registreringsdatabasen og filrettigheder dog, når du kører denne kommando vises prompten for en brøkdel af et Andet og derefter straks forsvinder. Brug et hurtigt udskrive skærmen Jeg fangede følgende besked, afbildet gemt på http://s420.photobucket.com/albums/p...albumview=grid . Efter den anden har forsøgt at installere det kommer op med den samme fejl, har forsøgt at installere i fejlsikret tilstand kommer op med de samme fejl. Mange tak John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den første linje har kontrol tegn foran "CD" instruktion så resten af stregerne kan ikke se subinacl
At holde kommando vindue, når partiet er færdig, kør cmd at åbne et permanent kommando vindue og derefter køre batchfilen fra inde. Så det vil ikke forsvinde på dig, når den er færdig. Er du sikker på at du brugte notepad og ikke WordPad? Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Mange tak for at løse mit problem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Adgang nægtet! | prawleprovi | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 04:50 |
| Adgang nægtet | rbscooby | Windows-operativsystemer | 7 | 9. maj 2008 16:40 |
| Access denied | hewybo | Windows-operativsystemer | 6 | 16 januar 2008 02:40 |
| Adgang nægtet | hannyp | Virus, Spyware & Sikkerhed | 14 | 27 november 2007 12:37 |
| Adgang nægtet ... pludselig | Quityourjibbajabba | Windows-operativsystemer | 3 | 14 november 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |