![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Bij de poging tot het installeren van SP3 op om mijn huidige Windows Home Edition XP2 ik komen te treden tegen een Toegang geweigerd fout. Op Windows-website het beschrijft een mogelijke oplossing, ik volg haar adviezen die envolves installeren Subinacl, deze installeert boete en kan worden gevonden in de volgende map "C: \ Program Files \ Windows Resource Kits \ Tools". Na het doen dus ik kopieer de code cd / d "% ProgramFiles% \ Windows Resource Kits \ Tools" Subinacl / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / subsidie = administrators = f / subsidie = systeem = f Subinacl / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / subsidie = administrators = f / subsidie = systeem = f Subinacl / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / subsidie = administrators = f / subsidie = systeem = f Subinacl / subdirectories% SystemDrive% / subsidie = administrators = f / subsidie = systeem = f Subinacl / subdirectories% windir% \ *.* / subsidie = administrators = f / subsidie = systeem = f secedit / configure / cfg% windir% \ repair \ secsetup.inf / db secsetup.sdb / verbose In Kladblok en sla het op als Reset.cmd. Dit moet reset register en bestandspermissies echter bij het uitvoeren van dit commando prompt verschijnt voor een fractie van een tweede en vervolgens snel verdwijnt. Met behulp van een snelle print screen i gevangen het volgende bericht, in beeld opgeslagen op http://s420.photobucket.com/albums/p...albumview=grid . Na nog een poging tot het installeren komt met dezelfde fout hebben geprobeerd te installeren in de veilige modus komt met dezelfde fout. Many Thanks John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De eerste regel is de controle karakters in voor de "cd" instructie, zodat de rest van de lijnen niet kunnen zien Subinacl
Om het commando venster wanneer de batch proces is voltooid, Uitvoeren cmd te openen een permanent commando venster en start de batch-bestand uit in de verpakking. Dan is het niet zal verdwijnen op u wanneer het klaar is. Weet u zeker dat u gebruikt notepad en niet WordPad? Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toegang geweigerd! | prawleprovi | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 30 okt 2008 04:50 |
| Toegang geweigerd | rbscooby | Windows besturingssystemen | 7 | 9 mei 2008 16:40 |
| Toegang geweigerd | hewybo | Windows besturingssystemen | 6 | 16 Jan 2008 02:40 |
| Toegang geweigerd | hannyp | Virus, spyware & Security | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| De toegang is geweigerd ... ineens | Quityourjibbajabba | Windows besturingssystemen | 3 | 14 nov 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |