![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Når du forsøker å installere SP3 på min nåværende Windows Home Edition XP2 jeg komme opp agaisnt en tilgang feil. På Windows nettside beskriver en mulig løsning, jeg følger det rådet som envolves installere SUBINACL Dette installerer fin og finnes i følgende katalog "C: \ Program Files \ Windows Resource Kits \ Tools". Etter det så jeg kopierer den mottatte koden cd / d "% ProgramFiles% \ Windows Resource Kits \ Tools" subinacl / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / bevilgning = administratorer = f / bevilgning = system = f subinacl / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / bevilgning = administratorer = f / bevilgning = system = f subinacl / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / bevilgning = administratorer = f / bevilgning = system = f subinacl / underkataloger% SystemDrive% / bevilgning = administratorer = f / bevilgning = system = f subinacl / underkataloger% windir% \ *.* / bevilgning = administratorer = f / bevilgning = system = f secedit / configure / CFG% windir% \ repair \ secsetup.inf / db secsetup.sdb / verbose I Notisblokk og lagre den som Reset.cmd. Dette skal tilbakestille registret og filrettigheter, men når du kjører denne ledeteksten vises for en brøkdel av et secound og så straks forsvinner. Bruke en rask Print Screen i fanget følgende melding, imaged lagret http://s420.photobucket.com/albums/p...albumview=grid . Etter en annen forsøkte å installere den kommer opp med den samme feilen, har forsøkt å installere i sikkermodus kommer opp med den samme feilen. Mange takk John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den første linjen har kontroll tegn i fronten av "cd" instruksjon så resten av linjene kan ikke se subinacl
Å beholde kommandoen når den satsvise er ferdig, Kjør cmd for å åpne en permanent kommando vinduet og deretter kjøre den satsvise filen fra inne i den. Deretter vil den ikke forsvinne på deg når det er ferdig. Er du sikker på at du brukte notisblokk og ikke WordPad? Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Mange takk for å løse mitt problem. |