![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on acer extensa 5420 ja i pelata paljon pelejä sen äskettäin i vahingossa rikkoi LCD-näyttö niin olen juuri käyttänyt ulkoista näyttöä, joka on toiminut hyvin. mutta viime aikoina tietokone pidetään pysäytyslaitteet itse pois jostain syystä, joten päätin käyttää alt + F10 muokata ja se pyyhki se hieno, mutta nyt puolivälissä uudelleenmuotoilun se tapana näy minun ulkoiseen näyttöön enää ja minulla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä Oo 'help olisi suuresti arvostettu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos tietokone on pysäytyslaitteet itse pois se on luultavasti ylikuumenemisen mikä saattaa selittää myös tästä. Puhdista faneja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, jos OS kaatuu aikana asentaa olet laitteisto kysymys, kuulostaa ylikuumenemiselta.