![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey, ik heb een Acer Extensa 5420 en speel ik veel spellen op, Onlangs heb ik per ongeluk brak het LCD-scherm, dus ik heb zojuist met behulp van een externe monitor die is werkt prima. maar recentelijk is de laptop bewaard shutting zichzelf uit om wat voor reden dus heb ik besloten gebruik te maken van de Alt + F10 te herformatteren en veegde het goed, maar nu halverwege het opnieuw formatteren van het wont show up op mijn externe monitor niet meer en ik heb geen idee wat te doen Oo "help zou zeer gewaardeerd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de laptop wordt afgesloten zichzelf uit, is het waarschijnlijk oververhitting die kunnen uitleggen dat ook. Reinig de fans.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep, als een besturingssysteem crasht tijdens het installeren heb je een hardware probleem klinkt als oververhitting.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Acer Extensa 5220 - Geen geluid op laptop | antbann | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 21 november 2009 07:21 |
| Comp Kapot? | chilloutcolin | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 9 Feb 2008 20:11 |
| Laptop scherm gebroken hulp nodig ... | bringmeashrubbery | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 13 dec 2007 12:03 |
| Laptop kapot? | chubbles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 25 nov 2007 15:17 |
| Gebroken AC Adapter | rubbersoul | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 31 okt 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |