![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Olen juuri ostanut upouusi kannettava tietokone tänä aamuna (actually, I'm kirjallisesti sitä ), Joka on Acer Aspire 9414. Tähän asti olen varsin iloinen siitä, ottaa käyttänyt sitä muutaman tunnin, se näyttää näppärä riitä. Se kuitenkin tulee Windows Vistan esiasennettuna. Siksi minulla kaksi pääasiallista huolenaihetta:1) Olen kuullut, että Vista on, kirjaimellisesti, roskaa. Erityisesti DRM juttuja, joilla on tekemistä sen kanssa, musiikki-ja DVD-levyjä. Olen kuullut, että Vista valvoo sinua enemmän kuin pitäisi, ja näin tuhlataan resursseja ja lämmitys, kerron mitä * voi * tehdä ja mitä * voi `t * tehdä. Tiedätkö mitään tästä ensi käden? Koska olen harkitsee swifting takaisin XP (jota minulla minun tietokoneen). I'll työskentelee AutoCAD ja muiden "hirviö" työkaluja, joten nopeus on tärkeää minulle. 2) asentaminen XP. Olen keskiarvo-kokenut käyttäjä, joten en tiedä, kuinka perustaa kaiken. Mitä en ole varma, onko minun laptop on "huolestunut" minusta muulla OS. Oletan, muotoilun ja asennat sen pitäisi riittää, mutta haluaisin tietää, että se varmasti. Hope joku siellä voi auttaa minua, koska olen floundering vuonna meressä epäilyjä, todella . En vain voi aloittaa asentamisen apps jos en aio pitää Vista.Kiitos kärsivällisyydestäsi ja aika, JGott |
|
| |||
| |||
| Haluaisin mennä Xp. Jos käyttää AutoCAD, tarvitset kaikki muistia tarvitset. Yksi asiakkaistamme on näköala ja AutoCAD, ja se on soooo hitaasti. I havn't oli ensi käden käyttö näköala, aion odottaa Service Pack 2 tulee ulos ennen kuin se. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulemismenettelystä noin ongelmia ja itse kokee ne ovat kaksi täysin eri asiaa.
| |||
| |||
| Voit Emrys88, Kiitos neuvoista. Aion yrittää AutoCAD on kannettava huomenaamulla (peukkuja ).Dave, Jep, olet aivan oikeassa. "Jos se ei ole rikki, älä yritä korjata". Se on juuri se yleensä freaks minua paljon, kun olen uudelleen käyttöjärjestelmä (tiedätte, menetät kaikki asetukset ja sinulla on aloitettava tyhjästä). |
|
| |||
| |||
| OK tehnyt. Kenenkään luet tätä postitse alentaminen Vistan XP oli ehdottomasti sen arvoista! Tässä on tarina, vain jos joku on kiinnostunut se: Olen asentanut AutoCAD 2007 eilisaamuna (I on ollut joitakin ongelmia unzipping tiedoston, mutta uskon se oli enemmän minua käyttäen digitaalista kameraa kortin siirtää tiedostoa kuin Windows Vista itse ). Napsautin olevaa kuvaketta ja ... Ta-Dah ... aivan Vista ikkuna: "Olet pyrkii toteuttamaan. exe-tiedostoa ... voisi ilkeillä ... blah blah blah". No, Yes, I napsautti niin haluan toteuttaa sen. Ta-Dah toinen kiiltävä Vista ikkuna: "On tunnettu asia välillä ohjelmisto, jota yrität suorittaa ja Microsoft Windows Vista. Tarkista mahdolliset päivitykset ohjelmiston valmistajalle. Haluatko lisää tietoa?". Anteeksi kuinka? No, joo, informaatio on yleensä aina hyvä ... Vielä Vista ikkuna: "Kysymys olet edessä on jo käsitelty ... tarkista alla olevaa linkkiä [linkki Autodesk verkkosivuilla]". , Niin linkkiä I napsautuksella. Toinen Vista ikkuna: "Olet aikoo avata www-linkki. Oletko varma?". No, vielä kerran, olen napsauttaneet, joten luulisin Olen melko varma siitä, mitä haluan tehdä ... Seuraava asia Muistan tekemässä oli noudat 13MB korjaustiedosto. Sen sijaan säästää sen kiintolevylle, olen vain toteuttaa niin sain * kolme * enemmän Vista ikkunat varoitus minulle, että olin aikeissa toteuttaa prosessi, joka voi olla virus ja niin edelleen ja niin edelleen. No, ainakin korjaustiedosto ei työtä Olen asettanut sen ja sitten juoksi AutoCAD (kun ottaa vahvistaa vielä kerran, että halusin toteuttaa tällaista ohjelmaa ja myöntää sille Internet ...). I ladattu mukava hieman monimutkainen Sydney Oopperatalo hanke (se on online-tilassa, ja se on cool), ja se ladataan todella nopeasti, mutta renderointi ei ollut asianmukaista Kun katsot että rakennuksen 3D näkökulmasta oli asioita puuttuu ... (Voit tehdä DirectX 10, ehkä? Minulla ei ole aavistustakaan).Sen lisäksi, että olen vain huomannut, että ikkunat tyylin johtaja (joka tekee asioista näyttää sujuvan ja siisti) oli nauttimassa 80 Mt RAM, 4 ikkunat auki, ja Internet Explorer, vain yksi (Tarkoitan, ONE) google verkkosivun auki oli syöminen enintään 100 megatavua RAM-muistia. Olen nähnyt tarpeeksi, joten päätin palata takaisin XP: ssä, jossa ainakin tiesin Valikkoja ja ohjauspaneelit olivat ... ![]() Minkäänlaisia ongelmia, kun asennat XP SP2; äsken oli muuttaa BIOS asetus pakotetusti tarkistaa CD / DVD-lukija ennen kiintolevyä. Nyt kaikki näyttää sakko (vain hieman tyhjä ... tuhahdus tuhahdus ...). Minulla on vain ladata jotkut kuljettajat Acer Eurooppa Tuki-sivulta (eli ääni ei toimi), joka I'm doing nyt. Ja voin nauttia minun 2GB RAM-muistia ^ _ ^ (puhumattakaan OS vain vie muutaman GBs, ei 10 Gt) Yhteenvetona voidaan todeta, että se oli sen arvoista, luulisin. Cheers for your huomiota, JGott |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaikki pop-ups ovat käyttäjätilin valvonta mielestäni .... Käännyin omani pois
| |||
| |||
| Joo, en arvannut niin:), mutta mitä todella p * ssed minut pois oli se, että "yhteensopivuusongelmia" (tai pikemminkin "yhteensopimattomuuteen tiedotteet"). Minä vain odotetaan niitä tapahtuu myös minun vanhin ja hämärtää ohjelmia, ei tällaisen hakemuksen (joka oli päivitetty, se tapa, se päivämääriä "takaisin" 2007 ...). Windows Vista näyttää jäähtyä ja siisti, ei, mutta en oikein usko tietokoneen alle 4 Gt RAM-muistia, käynnissä useita sovelluksia, Vista, voisi selvitä niistä, rehellisesti, ja tiedän, olen nyt hieman liioitella. Henkilökohtaisesti (huolimatta tuntematta sisäosat ja Vista ollenkaan), uskon, että Vista on hyvin käyttäjäystävällinen OS tavalliselle perheen kanssa eyecatchy ja multimedia vaihtoehtoja, mutta se on painajainen ensimmäisessä ihmisille, jotka, kuten minä, nauttia puututaan sitä , IMHO. Meidän täytyy odottaa Service Pack-paketit, though. |
|
| |||
| |||
| Mitä minä sanoin. Lol Autocad on ok on Vista, vain deable cashing tilaa alle kartoitus jne. koska se vie paljon muistia. Dan |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Acer laptop avulla Näköala Doesnt Start | Jamie | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 18 marraskuu 2009 12:33 |
| Päivitetään yksi Acer Sysem, tulee Vista edelleen? | turvamies | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18th Aug 2009 06:03 |
| Hirttäminen Acer Laptop Ohje | Zag | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. Jul 2009 05:53 |
| Uusi Acer Desktop Vista-käyttöjärjestelmä. Can't Get Screensaver to Work. | Garigoun | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 14. toukokuuta 2009 13:43 |
| Onko Acer F-22 Liity 64 bittinen Vista? | Rapolyne | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 4. marraskuu 2008 06:47 |
| Thread Tools | |
| |