mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Acer laptop met Vista -> XP

Reply

Thread Tools
Old 18e sep 2007, 12:52
Nieuw Lid Fractie

Hi guys,

Ik kocht een gloednieuwe laptop vanochtend (eigenlijk, Ik schrijf op het ), Dat de Acer Aspire 9414. Tot nu toe ben ik heel blij mee zijn, hebben gebruikt voor een paar uur, het ziet er sjiek genoeg. Maar het wordt geleverd met Windows Vista vooraf is geïnstalleerd. Dat is waarom ik heb twee belangrijke aandachtspunten:

1) Ik heb gehoord dat Vista is, letterlijk, rommel. Speciaal de DRM spul, na te doen met muziek en dvd's. Ik heb gehoord dat Vista controleert u meer dan wenselijk is, zodat verspilling van middelen en verwarming, vertel je wat je * kan * doen en wat je kunt * `t * doen. Weet u een van deze eerste hand? 'Cause I'm overweegt swifting terug op XP (dat is de ene Ik heb op mijn desktop computer). Ik kom het werken met AutoCAD en andere "monster"-instrumenten, dus snelheid is belangrijk voor mij.

2) Het installeren van XP. Ik ben een gemiddelde gevorderde gebruiker, dus ik weet hoe je alles. Wat ik ben niet zeker van is of mijn laptop zal "bezorgd" over mij met een ander OS. Ik denk dat het formatteren en installeren moet het genoeg, maar ik zou graag willen weten het zeker.

Hoop dat iemand daar kan me helpen, want ik ben floundering in een zee van twijfel, echt . Ik kan niet beginnen met het installeren van applicaties als ik ga niet om Vista.

Bedankt voor uw geduld en tijd,

JGott
Old 18e sep 2007, 12:57
Donor Groep

Ik zou gaan naar XP. Als u met behulp van AutoCAD, moet je al het beschikbare geheugen u nodig hebt.
Een van onze klanten heeft Vista en AutoCAD, en het is zoooo traag.

Ik havn't was de eerste hand gebruik van Vista, ik ga wachten tot Service Pack 2 komt uit voor je het.
Old 18e sep 2007, 13:44
Administrator Group

Hoorzitting over problemen en daadwerkelijk ervaren hen zijn twee totaal verschillende dingen.

Als het niet kapot niet repareren.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18e sep 2007, 14:21
Nieuw Lid Fractie

Om Emrys88,

Bedankt voor uw advies. Ik ga proberen AutoCAD op de laptop morgenochtend (vingers gekruist ).

Dave,

Yep, je bent volkomen gelijk. "Als het is niet gebroken, niet proberen te repareren." Het is gewoon het meestal freaks me out veel als ik opnieuw te installeren van een OS (je weet wel, dan verliest u al uw instellingen en je hebt om te beginnen vanaf nul).
Old 20e sep 2007, 04:05
Nieuw Lid Fractie

OK, klaar. Voor iedereen die het lezen van deze post, downgraden Vista naar XP was zeker de moeite waard!

Hier is het verhaal, voor het geval iemand geïnteresseerd is in het:

Ik installeerde AutoCAD 2007 gisterochtend (ik had wat problemen uitpakken van het bestand, maar ik denk dat had meer met mij te maken met behulp van de digitale camera kaart om het bestand dan naar Windows Vista zelf ). Ik klikte op het pictogram en ... ta-dah ... een glanzende Vista venster: "U probeert het uitvoeren van een. exe bestand ... kunnen worden kwaadaardige ... blah blah blah". Nou, ja, ik klikte op het zo wil ik het uitvoeren. Ta-dah, tweede glanzende Vista venster: "Er is een bekend probleem van de software die u probeert uit te voeren en Microsoft Windows Vista. Controleer of u alle updates van de software leverancier. Wilt u meer informatie?". Pardon? Nou, ja, de informatie is meestal altijd goed ...

Nog een ander venster Vista: "Het probleem dat u te maken heeft reeds aan de orde ... kijk dan op de onderstaande link [link naar Autodesk website]". Dus, ik op de link klik. Een ander Window Vista: "U gaat voor het openen van een website link. Weet je het zeker?". Nou, nogmaals, ik klikte op, dus ik denk dat ik ben vrij zeker over wat ik wil doen ... Het volgende wat ik vergeten te doen is het downloaden van een 13MB patch. In plaats van te slaan op de harde schijf, ik voer het uit, dus ik heb drie * * Meer Vista Windows waarschuwing me dat ik zou gaan uitvoeren van een proces, kan een virus en enzovoort.

Nou, ten minste de patch heeft werk I set it up en daarna liep AutoCAD (na te bevestigen nog eens dat ik wilde uitvoeren dergelijke programma en verlenen zij toegang tot internet ...). Ik geladen, een mooi iets complexer Sydney Opera House-project (het is online, en het is cool) en het geladen echt snel, maar destructiedienst is niet geschikt Wanneer we kijken naar de opbouw van een 3D-perspectief er dingen ontbreken ... (Voor het doen met DirectX 10, misschien? Ik heb geen idee).

Alsmede dat, ik merkte dat de windows stijl manager (degene die de dingen ziet er glad en strak) werd verbruiken 80 MB RAM, met 4 ramen open, en Internet Explorer, met slechts een (ik bedoel, ONE) google webpagina open was eten tot 100 MB RAM-geheugen. Ik had genoeg gezien, dus ik besloot om terug te gaan naar XP, waar ten minste ik wist waar de menu's en de controle panelen werden ...

Geen problemen op bij het installeren van XP SP2, ik had net voor het wijzigen van een instelling in het BIOS van de computer om na te gaan of de CD / DVD-lezer voor de harde schijf.

Nu alles ziet er prachtig uit (net een beetje leeg ... sniff sniff ...). Ik heb alleen het downloaden van sommige chauffeurs uit Europa Acer Support pagina (dat wil zeggen: geluid werkt niet), dat doe ik nu. En ik kan genieten van mijn 2GB RAM ^ _ ^ (en niet te vergeten de OS neemt slechts een paar GBS, niet 10 GB)

Kortom, het was de moeite waard, denk ik.

Cheers voor uw aandacht,

JGott
Old 20e sep 2007, 04:11
Donor Groep

alle pop-ups zijn User Account Control i think .... Ik heb de mijne af

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 20e sep 2007, 04:26
Nieuw Lid Fractie

Ja, ik geraden dus:), maar wat echt p * ssed me off was het feit van de "compatibiliteit" (of liever "onverenigbaarheid zaken"). Ik verwacht te gebeuren in een aantal van mijn oudste en obscure programma's, niet in een dergelijke aanvraag (die is bijgewerkt, door de manier, het data "terug" naar 2007 ...).

Windows Vista ziet er cool en strak, dat doet, maar ik geloof niet echt dat een computer onder 4GB RAM, draaien verschillende applicaties op Vista, kunnen omgaan met het, eerlijk gezegd, en ik weet dat ik ben een beetje overdreven. Persoonlijk (ondanks de kennis van de inwendige delen van Vista op alle), ik denk dat Vista zal een zeer gebruiksvriendelijk OS voor het gemiddelde gezin, met eyecatchy en multimedia opties, maar het wordt een nachtmerrie op het eerste voor mensen die, zoals ik, genieten van bemoeienis met het , IMHO. We zullen moeten wachten voor service packs, hoewel.
Old 20e sep 2007, 04:56
Donor Groep

Wat heb ik zeggen. Lol

Autocad is ok op vista, alleen deable caching mode met de onder-mapping enz. want dat kost veel geheugen.

Dan
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.