![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har lige lavet en computer, en del af et domæne, men jeg ved ikke, hvordan tilføje brugeren også. Jeg kan tilføje en bruger til domænet og logge ind, men det er en ny konto. Sig bruger "Kerne" har været at bruge computeren for evigt. Hvordan kan jeg tilføje "Kerne" til domænet med alle sine dokumenter? Tak |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, du mener domæne. That's going at blande en masse mennesker. Korrigere mig, hvis jeg er forkert, men ønsker du at: Flyt en brugers konto fra en gammel pc til en ny, med alle de indstillinger, dokumenter og foretrukne osv.? Meget enkel. Windows Let overførsel. Gå til Kontrolpanel, og skriver i søgefeltet "Velkommen" uden ", og klik derefter på" Welcome Center " Vælg "overføre filer og indstillinger" (eller noget lignende) og klik på den øverste vindue boxy ting "Start Windows Overførsel" Derefter følge vejledningen på skærmen bedt om, og det vil gøre det hele for dig.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen specifik måde at gøre dette, korte af manuelt kopiere alle brugerne dokumenter på tværs af domænet konto. Grundlæggende skal du kopiere alle de brugere dokumenter fra deres gamle computer, og lægge den på deres netværksshare. Derefter sætter dem op en domænebruger konto, give dem tilladelse til at bruge dette nu domæne tilsluttet computer, omdirigere deres mappen Dokumenter til netværksshare, og Thats det. Der er ikke nogen hurtig måde til at overføre fra arbejdsgruppeskabeloner opsætningen til domænet. Og det er blevet forværret, fordi nogle brugere gemme alt på skrivebordet, nogle på root-drev, og nogle i% Documents and Settings% / Brugernavn.
|
| |||
| |||
| Ah, sorry, jeg misforstået det oprindelige spørgsmål.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Takket serverguy Jeg tror det vil tage mig en masse arbejde og tålmodighed. Firmaet jeg arbejder for har en normal arbejdsgruppeskabeloner netværk og de ønsker at ændre det. De vil have netværket til at være kontrolleret af Active Directory. Jeg har den server alle sæt med AD og jeg har et par test-computere, der er sluttet til annoncen. Men nu er jeg gået i stå på hvordan man får brugeren logger ind på en hvilken som helst computer del af det domæne, og få adgang til deres dokumenter. Er alle brugere Documents and Settings skal i AD server? Hvordan får jeg igen direkte? Tak! |
|
| |||
| |||
| Dette er en ganske god artikel: http://www.windowsnetworking.com/art...rver-2003.html Du kan gemme de profiler, hvor nogensinde du gerne virkelig på en filserver, om AD server, på din webserver, hvis du ønsker det lol. Google er du bedste ven ![]() Og en test miljø, som du har oprettet, er den bedste måde at lære på, inden du ruller det ud.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Takket ServerGuy Jeg har en bedre forståelse og vil gøre mere forskning. Jeg har en filserver og vil bruge den til at omdirigere. Tak |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du går i stå, jeg er her stadig.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor kan man købe et domænenavn? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20. apr 2009 00:08 |
| Behov for rådgivning om indsættelse af en ventilator til en SFF PC | unknownsingh | General Hardware Chat | 5 | 27 april 2008 05:00 |
| Anbefalinger for at tilføje en anden skærm | benjjj6 | Grafikkort & Monitors | 7 | 27 marts 2008 15:41 |
| Tilføjelse RAM | memsces | CPU, bundkort og RAM | 1 | 22 oktober 2007 11:37 |
| Domænet ikke tilgængeligt??? | MJSPC | Windows-operativsystemer | 1 | 30 juni 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |