![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen juuri tehnyt tietokoneella osa verkkotunnuksen, mutta en tiedä, miten lisätä käyttäjän myös. Voin lisätä käyttäjän verkkotunnuksen ja kirjaudu sisään, mutta se on uusi tili. Sano käyttäjä "Corey" on käyttänyt tietokonetta ikuisesti. Miten voin lisätä "Corey" sen verkkotunnuksen kaikki hänen asiakirjoja? Kiitos |
|
| |||
| |||
| En usko, että sinä tarkoitat verkkotunnuksen. Se menee sekoittaa paljon ihmisiä. Korjaa minua, jos olen väärässä, mutta haluat: Siirrä käyttäjä-tilin siirtäminen vanhasta tietokoneesta uuteen, kaikki asetukset, dokumentit ja suosikit jne.? Hyvin yksinkertaista. Windowsin asetusten siirtäminen. Valitse Ohjauspaneeli, ja kirjoita hakukenttään "tervetuloa" ilman lainausmerkkejä sitten "Welcome Center" Valitse "siirtää tiedostot ja asetukset" (tai jotain vastaavaa) ja klikkaa alkuun ikkuna boxy asia "Käynnistä Windowsin asetusten siirtäminen" Sitten seuraa näyttöön tulevia kehotteita, ja se tulee tekemään kaiken sinulle.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään erityisiä tapa tehdä tämä, kauas manuaalisesti kopioimalla kaikki käyttäjät asiakirjojen koko sen verkkotunnuksen huomioon. Periaatteessa sinun pitää kopioida kaikki käyttäjien asiakirjoja, vanhasta tietokoneesta ja esittää sen omaan verkkoon osakkeelta. Sitten niiden asettamisesta toimialueen käyttäjätunnusta, antaa heille oikeuksia käyttää tätä nyt verkkotunnuksen liittyi tietokoneen, suunnata My Documents-kansion verkko jakaa ja thats it. Ei ole nopea tapa siirtää työryhmän valinnaksi verkkotunnuksen. Ja se on vielä pahempi, koska jotkut käyttäjät tallentavat kaiken työpöydän joitakin root-asemaan, ja jotkut% Documents and Settings% / käyttäjätunnus.
|
| |||
| |||
| Ah, anteeksi, olen väärin alkuperäiseen kysymykseen.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kiitos serverguy I guess it's aikoo ryhtyä minulle paljon työtä ja kärsivällisyyttä. Yhtiön I työtä on normaalia työryhmän verkosto ja he haluavat muuttaa sitä. He haluavat, että verkko valvoo Active Directory. Olen palvelimen kaikki asettaa AD ja olen pari testiä tietokoneet, on liittynyt AD. Mutta nyt olen juuttunut miten on käyttäjän kirjautua sisään kaikkiin tietokoneen osa verkkotunnuksen ja käyttää niitä asiakirjoja. Onko jokainen käyttäjien Documents and Settings on oltava AD-palvelin? Miten uudelleen suoraan? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Tämä on varsin hyvä artikkeli: http://www.windowsnetworking.com/art...rver-2003.html Voit tallentaa profiilit minne haluat todella tiedostoa palvelimella, AD-palvelimella, verkkopalvelimeesi, jos niin haluavat lol. Google on sinulle paras ystävä ![]() Ja testi ympäristön olet määrittänyt on paras tapa oppia, ennen kuin roll it out.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kiitos ServerGuy Minulla on parempi ymmärtäminen ja aikoo tehdä lisää tutkimusta. Minulla on tiedostopalvelimelle ja käyttää sitä suuntaamaan. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos saat kiinni, olen yhä täällä.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mistä ostaa verkkotunnus? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20th Apr 2009 00:08 |
| Tarvitsetko neuvoja lisäämällä tuuletin, joka SFF kpl | unknownsingh | Rautatavaran Chat | 5 | 27th Apr 2008 05:00 |
| Suositukset lisäämällä toisen monitoritien | benjjj6 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 27th Mar 2008 15:41 |
| Lisäämällä RAM | memsces | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 22. lokakuu 2007 11:37 |
| Verkkotunnus ei käytettävissä? | MJSPC | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30th Jun 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |