![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb net een computer een deel van een domein, maar ik weet niet hoe voeg de gebruiker ook. Ik kan u een gebruiker toevoegen aan het domein en log, maar het is een nieuwe account. Zeg gebruiker "Corey" is met behulp van de computer altijd. Hoe voeg ik "Corey" op het domein met al zijn / haar documenten? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat je bedoelt domein. Dat gaat te verwarren veel mensen. Corrigeer me als ik mis, maar wilt u: Verplaats een gebruikersaccount van een oude pc naar een nieuwe, met alle instellingen, documenten en favorieten, enz.? Heel simpel. Windows Easy Transfer. Ga naar Control Panel, en in het zoekvak typt "welkom" zonder aanhalingstekens, klik dan op "Welcome Center" Selecteer "bestanden en instellingen" (of iets dergelijks) en klik op de bovenste venster boxy ding "Start Windows Easy Transfer" Volg dan de aanwijzingen op het beeldscherm, en doe het allemaal voor je.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen specifieke manier om dit te doen, korte handmatig kopiëren van alle gebruikers documenten in het domein account. In principe moet u alle kopie van de gebruikers documenten, uit hun oude computer en zet het op hun netwerk aandeel. Vervolgens worden ze op een domeingebruikersaccount, geef ze machtigingen voor het gebruik van dit domein nu trad computer redirect hun map Mijn documenten op het netwerk delen, en thats it. Er is geen snelle manier om uit werkgroepnaam instelscherm in op domein. En het wordt nog verergerd omdat sommige gebruikers bewaart alles op het bureaublad, sommige op de root-station, en enkele in% Documents and Settings% / Gebruikersnaam.
|
| |||
| |||
| Ah, sorry, ik begrepen de oorspronkelijke vraag.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Dankzij serverguy Ik denk dat het zal me een hoop werk en geduld. Het bedrijf waar ik werk voor een normale werkgroepnaam netwerk en ze willen veranderen. Zij willen het netwerk worden gecontroleerd door Active Directory. Ik heb de server helemaal klaar met het AD en ik heb een paar van de test-computers die zijn verbonden aan het AD. Maar nu ben ik vast op de wijze waarop de gebruiker inloggen op elke computer een deel van het domein en de toegang tot hun documenten. Is elke gebruikers documenten en instellingen moeten in de AD-server? Hoe kan ik het opnieuw richten? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Dit is een heel goed artikel: http://www.windowsnetworking.com/art...rver-2003.html U kunt de profielen waar je echt op een file server, op de AD-server op uw webserver indien u dit wenst lol. Google is je beste vriend ![]() En een test omgeving zoals u heeft ingesteld is de beste manier om te leren, voordat je roll it out.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Dankzij ServerGuy Ik heb een beter begrip en meer onderzoek zal doen. Ik heb wel een file server en zal worden gebruikt voor het bijsturen. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als je vastloopt, ik kom nog steeds hier.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Waar te koop een domeinnaam? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20 apr 2009 00:08 |
| Advies nodig over het toevoegen van een ventilator voor een SFF PC | unknownsingh | Algemeen Hardware Chat | 5 | 27 apr 2008 05:00 |
| Aanbevelingen voor het toevoegen van een tweede monitor | benjjj6 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 27 mrt 2008 15:41 |
| Het toevoegen van RAM | memsces | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 22 okt 2007 11:37 |
| Domein niet beschikbaar? | MJSPC | Windows besturingssystemen | 1 | 30 jun 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |