mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Legge eksisterende bruker til et annet domene

Reply

Thread Tools
Old 7 mai 2009, 12:39
Medlem Group

Default Legge eksisterende bruker til et annet domene

Hallo,

Jeg har nettopp gjort en datamaskin en del av et domene, men jeg vet ikke hvordan legge brukeren også. Jeg kan legge til en bruker i domenet, og logg deg på men det er en ny konto. Si bruker "Kjernen" har vært å bruke datamaskinen alltid. Hvordan kan jeg legge til "Kjernen" av domenet med alle sine dokumenter? Takk
Old 8 mai 2009, 14:09
Donor Group

Jeg tror ikke du mener domene.

Det kommer til å forvirre en masse mennesker.

Korrekt meg hvis jeg er galt, men ønsker du å:

Flytt en brukerkonto fra en gammel PC til en ny, med alle innstillinger, dokumenter og favoritter osv.?

Ganske enkelt. Windows Enkel overføring.

Gå til Kontrollpanel, og skriver i søkeboksen "velkommen" uten anførselstegn, og klikk på "Welcome Center"

Velg «overføre filer og innstillinger" (eller noe lignende) og klikk på den øverste vinduet boxy ting "Start Windows Enkel overføring"

Følg deretter instruksjonene på skjermen ledetekster, og den vil gjøre alt for deg.
Old 8 mai 2009, 15:21
Moderator Group

Det er ingen bestemt måte å gjøre dette, kort kopiere alle brukerne dokumenter på tvers av domenet konto.

I utgangspunktet må du kopiere alle brukerne dokumenter fra sine gamle datamaskinen, og legg den på delt nettverksressurs.

Deretter satt opp et domene brukerkonto, gi dem tillatelse til å bruke denne nå domenet tilsluttet datamaskinen, redirect sine mappen Mine dokumenter til nettverket dele og dvs det.

Det er ingen rask måte å overføre fra arbeidsgruppen oppsettet domene. Og det er gjort verre fordi noen brukere lagre alt på skrivebordet, noen på roten stasjonen, og noen i% Documents and Settings% / Username.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 8 mai 2009, 15:54
Donor Group

Ah, sorry, jeg misforstått det opprinnelige spørsmålet.
Old 11 mai 2009, 06:44
Medlem Group

Takk serverguy

Jeg antar det vil ta meg en masse arbeid og tålmodighet. Selskapet jeg jobber for har en normal arbeidsgruppenavn nettverket og de ønsker å endre det. De ønsker at nettverket skal være styrt av Active Directory. Jeg har serveren ferdig med AD og jeg har et par test datamaskiner som er koblet til annonsen. Men nå er jeg fast på hvordan du har brukeren logge inn på en hvilken som helst datamaskin del av domenet og få tilgang til sine dokumenter. Har alle brukere Documents and Settings ha AD server? Hvordan kan jeg re-direkte?

Takk!
Old 11 mai 2009, 10:38
Moderator Group

Dette er en ganske god artikkel:
http://www.windowsnetworking.com/art...rver-2003.html

Du kan lagre profiler hvor du liker virkelig, på en filserver på AD server, på webserveren din hvis du ønsker lol.

Google er du beste venn

Og et testmiljø som du har satt opp er den beste måten å lære, før du kaster den ut.

Old 11 mai 2009, 13:36
Medlem Group

Takk ServerGuy

Jeg har en bedre forståelse og vil gjøre mer forskning. Jeg har en filserver og skal bruke den for viderekoblingssiden. Takk
Old 11 mai 2009, 13:40
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by atorres0506 View Post
Takk ServerGuy

Jeg har en bedre forståelse og vil gjøre mer forskning. Jeg har en filserver og skal bruke den for viderekoblingssiden. Takk
No problem.

Hvis du får problemer, vil jeg fortsatt være her.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvor du kan kjøpe et domenenavn? orangemanta Web Design, hosting & SEO 10 20 april 2009 00:08
Trenger du råd om hvordan du legger en vifte til en SFF pc unknownsingh General Hardware Chat 5 27 april 2008 05:00
Anbefalinger for å legge til en ekstra skjerm benjjj6 Kabinetter & Skjermer 7 27 mars 2008 15:41
Legge RAM memsces CPUer, Hovedkort & RAM 1 22 oktober 2007 11:37
Domene ikke tilgjengelig?? MJSPC Windows-operativsystemer 1 30 juni 2007 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.