mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Alle programmer starter bar problem

Reply

Thread Tools
Old 23 april 2008, 15:29
Donor-Gruppen

Hey alle

I `ve fik dette problem med min start bar.When jeg gå ind i alle programmer, og prøv at højre klikke på alt, hvad jeg får, er hele starter bar box bare blinker for ligesom en nanosecond, det won` t lad mig højreklik at organisere programmer osv.
Jeg tror, det kan skyldes mit sidste trojan.
Men kan nogen hjælpe mig eller give mig nogen idéer til, hvordan du får det tilbage, så jeg kan højreklikke på den.

Millioner af tak til alle, der kan hjælpe mig på nogen måde.

Tak

Carl

BTW jeg kan højreklikke på gerne skrivebordet og internet osv. bare ikke i alle programmer startbar.

EDIT: Flyttet fra Virus Spyware & Sikkerhed forum. Det er ikke malware.
Old 25 april 2008, 07:14
Donor-Gruppen

Kan du oplyse, hvilke operativsystem du bruger? Jeg formoder, det er ikke vista som M $ har slettet muligheden for virus og trojanske heste i Vista. LOL

Hvad er en start bar i XP?

Old 25 april 2008, 07:36
Redaktør Gruppen

Jeg skulle have tilknytning til oprindelige tråd også når du flytter stillingen. Post # 5 har en liste af idéer jeg havde ham forsøge.

System specs:
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Old 25 april 2008, 07:43
Donor-Gruppen

Åh, jeg tror jeg forstår nu. Måske en reparation geninstallere ville være bedre. Jeg ved ikke, stående fod hvor højreklik genveje til programmet poster gemmes i registreringsdatabasen, men andre ting kunne have været beskadiget også.

Old 26 april 2008, 15:27
Donor-Gruppen

: lol: Jeg gjorde `t vide, hvad der ellers at kalde det, hvad mappe ville jeg vælge? at reparere geninstallere?
Old 27 april 2008, 06:42
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carl View Post
: lol: Jeg gjorde `t vide, hvad der ellers at kalde det, hvad mappe ville jeg vælge? at reparere geninstallere?
Du vil skulle starte op fra en original XP-cd'en, og følg vejledningen.

Old 27 april 2008, 07:18
Donor-Gruppen

Jeg hven `t fik en original XP-cd bare skibsføreren CD'er, i http://www.computer-juice.com/forums...problem-16676/ Jeg sætter nogle pictureso f mapperne I `ve fik på master-cd'er, og jeg don` t vide, hvilken en jeg ville være nødt til at prøve.
Old 27 april 2008, 09:41
Donor-Gruppen

Carl, prøv oemsetup.exe men hvis den siger det kommer til at overskrive dine HDD eller formatere det så er du nødt til at backup først. Har du forsøgt bare stikning disk1 i og genstart? Normalt bliver du spurgt, om du ønsker at starte fra cd'en. Men igen, sørg for, at det ikke vil overskrive din HDD. Du vil få en advarsel enten måde.

Old 5. maj 2008, 16:05
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Carl, prøv oemsetup.exe men hvis den siger det kommer til at overskrive dine HDD eller formatere det så er du nødt til at backup først. Har du forsøgt bare stikning disk1 i og genstart? Normalt bliver du spurgt, om du ønsker at starte fra cd'en. Men igen, sørg for, at det ikke vil overskrive din HDD. Du vil få en advarsel enten måde.

Jeg gjorde alt, og I `m sorry I ain` t være i alderen, men jeg opstartet form min herre cd'er og derefter begyndte at o REINSTALL og slettet alle mine filer klar til at geninstallere, og det kom til Bout 75% færdig og derefter sagde, at disken blev corrupt.Tried em alle kun ville anerkende disk 1 og forsøgte itover og Ove igen og ingenting.
Så jeg kunne `t få adgang til min computer på alle, fordi det ville` t boot.So gik jeg til min lokale computer butik og fik XP Home Edition (for £ 52 + moms) og geninstalleret det hele lørdag og fik nogle anti-virus software yesturday og am ajour nu, og jeg er virkelig glad, da jeg nu kan højreklikke!
Og hvis jeg får højt af trojanske heste eller computer buggers op kan jeg geninstallere den again.And Jeg anbefaler, at folk, der Haven `t allerede fik et originalt OS disken for at få en eller bare backup af dine mestre.

PS Tak til alle igen så meget for din help.Oh og jeg gjorde en fuld format og partition, jeg slettet dem, jeg allerede havde jeg havde to, og jeg netop har lavet en ny og gjorde det fulde / lang partition, så hey! !
Old 5. maj 2008, 16:07
Redaktør Gruppen

Glad du tilbage op til hastighed!

Check out Holde Yourself sikkert på internettet for tips og gratis værktøjer til at holde dig sikker i fremtiden.

Se også Langsom computer? Den må ikke være Malware gratis rengøring / vedligeholdelse af værktøjer til at hjælpe med at holde din computer kører glat.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.