vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Kaikki ohjelmat alkavat bar ongelma

Reply

Thread Tools
Old 23 huhtikuu 2008, 15:29
Rahoittajien ryhmän

Default Kaikki ohjelmat alkavat bar ongelma

Hei kaikki

I `ve sai tämän ongelman minun aloittaa bar.When i otetaan kaikki ohjelmat ja yritä oikealle napsauta All I get on koko aloittaa bar ruutuun vain vilkkuu varten kuin nanosecond, se voitti` t haluan oikeus napsauta järjestää ohjelmia jne.
Uskon, että se saattaa johtua viimeinen troijalaisen.
Mutta voi kukaan auttaa minua tai antaa minulle mitään ajatuksia siitä, miten saan sen takaisin niin voin oikeassa napsauttamalla sitä.

Miljoonat kiitokset kaikille, jotka voivat auttaa minua millään tavalla.

Kiitos

Carl

BTW voin oikeus klikkaa kuten työpöydän ja internet etc juuri ole, että kaikki ohjelmat startbar.

EDIT: Siirretty Virukset Vakoiluohjelma & Security foorumilla. Se ei ole haittaohjelmia.
Old 25 huhtikuu 2008, 07:14
Rahoittajien ryhmän

Voitko kertoa, mitä käyttöjärjestelmää käytät? Oletan, se ei ole näköala kuin M $ on poistettu mahdollisuus viruksia ja troijalaisia on näköala. Lol

Mikä on aloittaa bar Windows XP: n?

Old 25 huhtikuu 2008, 07:36
Moderator Group

Minun olisi pitänyt, jotka liittyvät alkuperäisen säikeen myös silloin, kun siirrät postitse. Post # 5 on lista ideoita minulla oli häntä yrittää.

Järjestelmän tiedot:
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Old 25 huhtikuu 2008, 07:43
Rahoittajien ryhmän

Voi, olen sitä mieltä, ymmärrän nyt. Ehkä korjaus uudelleenasentamisen olisi parempi. En osaa sanoa suoralta kädeltä, joissa oikeus napsauta pikakuvakkeet ohjelman merkinnät on tallennettu rekisteriin, mutta muut asiat olisi voinut vaurioitua liian.

Old 26 huhtikuu 2008, 15:27
Rahoittajien ryhmän

: lol: En tiedä, mitä muuta sitä kutsumme, mitä kansio minä valita? korjata reinstall?
Old 27 huhtikuu 2008, 06:42
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carl View Post
: lol: En tiedä, mitä muuta sitä kutsumme, mitä kansio minä valita? korjata reinstall?
Sinun olisi käynnistää alkuperäisen XP: n CD-ja seuraa ohjeita.

Old 27 huhtikuu 2008, 07:18
Rahoittajien ryhmän

i hven `t sai alkuperäisen xp cd vain master-CD: tä, kun http://www.computer-juice.com/forums...problem-16676/ Esitän joitakin pictureso f kansiot I `ve tulimme master CD-ja En tiedä, mitä minun olisi pitänyt kokeilla.
Old 27 huhtikuu 2008, 09:41
Rahoittajien ryhmän

Carl, kokeile oemsetup.exe mutta jos se sanoo, että se menee päälle your HDD tai muotoile se sitten sinun täytyy varmuuskopio ensin. Oletko kokeillut vain kiinni disk1 ja käynnistystä? Yleensä sinua pyydetään, jos haluat käynnistää rompulta. Kuitenkin jälleen varmista, että se ei aio korvata your HDD. Saat varoituksen joko tavalla.

Old 5. toukokuuta 2008 16:05
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Carl, kokeile oemsetup.exe mutta jos se sanoo, että se menee päälle your HDD tai muotoile se sitten sinun täytyy varmuuskopio ensin. Oletko kokeillut vain kiinni disk1 ja käynnistystä? Yleensä sinua pyydetään, jos haluat käynnistää rompulta. Kuitenkin jälleen varmista, että se ei aio korvata your HDD. Saat varoituksen joko tavalla.

Tein kaiken, ja i `m sorry i ain` t olla in ages mutta i käynnistynyt muodossa minun master CD-levyjä ja sitten alkoi o uudelleenasentamisen ja poistaa kaikki tiedostot valmis uudelleen ja se sai bout 75% tehnyt ja sitten sanoi, että levy oli corrupt.Tried em all pelkästään tunnista levyn 1 ja yritti itover ja ove uudestaan ja ei mitään.
Joten en voinut `t kirjautua tietokonetta ollenkaan, koska se uskaltaisi` t boot.So menin paikalliseen tietokoneeseen myymälä, mutta XP Home Edition (for £ 52 + ALV), ja asentanut kaiken lauantai, mutta jokin emission myrkky pehmo yesturday ja olen tasalla nyt ja olen todella iloinen, koska voin nyt oikealla painikkeella!
Ja jos saan ääneen ja troijalaisia tai tietokoneen buggers asti voin asenna se again.And i suositella henkilöille, jotka Haven `t jo alkuperäisen OS disk saada yksi tai vain backup your master.

PS Kiitos kaikille vielä kerran niin paljon teidän help.Oh ja tein täydellisen alustaa ja osioida, i poisti niistä i jo ollut minulla oli kaksi, ja olen juuri tehnyt uuden yhden ja teki koko / pitkä osio, joten hei! !
Old 5. toukokuuta 2008 16:07
Moderator Group

Glad olet takaisin nopeasti!

Check out Keeping Yourself turvallinen On The Web vinkit ja ilmaisia työkaluja pitää sinut turvassa myös tulevaisuudessa.

Katso myös Hidas tietokone? Se ei voi olla Malware ilmaiseksi puhdistus / huolto-työkaluja, joiden avulla voit pitää tietokoneen hallintaansa sileä.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vista kuormitukset, Programs käynnistysviestien Käynnistä Loading Sitten Compuer Reboots caselles206 Windows-käyttöjärjestelmät 2 17th Feb 2009 11:28
[Ongelma] PC jumittuu hieman kun ohjelmat on suljettu. matthew03 General Software Chat 3 27. Sep 2008 02:26
Kaikki ohjelmat alkavat bar ongelma evilfantasy Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 24th Apr 2008 13:08
Strange Start-up-ohjelmat - AIO_Scan_CDA faganator Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 17. Joulukuu 2007 10:09
Need Help start-up-ohjelmia Thunderer Windows-käyttöjärjestelmät 15 27. marraskuu 2007 12:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.