mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Alle programma's beginnen bar probleem

Reply

Thread Tools
Old 23 apr 2008, 15:29
Donor Groep

Default Alle programma's beginnen bar probleem

Hey allemaal

Ik heb dit probleem met mijn start bar.When ik ga naar het alle programma's en probeer naar rechts klik op alles wat ik krijg is de hele start bar vak alleen knipperen als een nanoseconde, won `t laat me rechts klikken op het organiseren van de programma's enz.
Ik denk dat het misschien te wijten zijn aan mijn laatste trojan.
Maar kan iemand me helpen of geef me ideeën aan hoe je het terug, dus ik kan rechts klikken op het.

Miljoenen van dank aan iedereen die kan helpen mij op geen enkele manier.

Bedankt

Carl

BTW ik klik met de rechtermuisknop op het bureaublad graag en internet etc gewoon niet in alle programma's startbar.

EDIT: Verplaatst van de Virus Spyware & Security Forum. Het is geen malware.
Old 25 apr 2008, 07:14
Donor Groep

Kunt u aangeven voor welk besturingssysteem u gebruikt? Ik neem het niet vista als M $ hebben verwijderd van de mogelijkheid van virussen en trojans in Vista. LoL

Wat is een start bar in XP?

Old 25 apr 2008, 07:36
Moderator Groep

Ik zou hebben in verband met de oorspronkelijke draad ook tijdens het verplaatsen van de post. Post # 5 heeft een lijst van ideeën had ik hem proberen.

Systeem specs:
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Old 25 apr 2008, 07:43
Donor Groep

Oh, ik denk dat ik begrijp nu. Misschien een reparatie opnieuw beter zou zijn. Ik weet niet waar het recht voor de vuist weg klik sneltoetsen voor het programma items worden opgeslagen in het register, maar ook andere dingen kunnen zijn beschadigd ook.

Old 26 apr 2008, 15:27
Donor Groep

: lol: Ik heb `t weet wat anders te noemen, wat de map zou ik kiezen? voor de reparatie opnieuw installeren?
Old 27 apr 2008, 06:42
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carl View Post
: lol: Ik heb `t weet wat anders te noemen, wat de map zou ik kiezen? voor de reparatie opnieuw installeren?
U zou moeten opstarten vanaf een originele XP-cd en volg de instructies.

Old 27 apr 2008, 07:18
Donor Groep

i hven `t heb een originele XP-cd alleen de master-cd's, in de http://www.computer-juice.com/forums...problem-16676/ Ik heb enkele pictureso f de mappen die ik heb op de master-cd's en ik niet weten welke ik zou moeten proberen.
Old 27 apr 2008, 09:41
Donor Groep

Carl, probeer oemsetup.exe maar als het zegt dat het gaat om uw vaste schijf te overschrijven of het formaat, dan moet je eerste back-up. Hebt u geprobeerd iets steken in Disk1 en herstarten? Gewoonlijk wordt u gevraagd of u wilt opstarten vanaf de cd. Echter, weer zorgen dat het niet gaat overschrijven van uw harde schijf. U krijgt een waarschuwing ofwel manier.

Old De 5 mei 2008, 16:05
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike0001 View Post
Carl, probeer oemsetup.exe maar als het zegt dat het gaat om uw vaste schijf te overschrijven of het formaat, dan moet je eerste back-up. Hebt u geprobeerd iets steken in Disk1 en herstarten? Gewoonlijk wordt u gevraagd of u wilt opstarten vanaf de cd. Echter, weer zorgen dat het niet gaat overschrijven van uw harde schijf. U krijgt een waarschuwing ofwel manier.

Ik deed alles wat, en ik ben sorry i Ain `t worden op leeftijd, maar ik gelaarsd vorm mijn master-cd's en vervolgens begon te o het opnieuw gewist en in al mijn bestanden klaar om opnieuw te installeren en dat heb Bout 75% gedaan, en Vervolgens zei dat de schijf was corrupt.Tried em allemaal alleen zou herkennen schijf 1 en probeerde itover en Ove weer niets.
Dus ik kon `t toegang tot mijn computer helemaal omdat het zou` t boot.So ging ik naar mijn lokale computer winkel en kreeg XP Home Edition (voor £ 52 + BTW) en opnieuw het allemaal zaterdag en kreeg een aantal anti-virus software yesturday en ben up to date nu en ben echt blij als ik kan nu rechts klikken!
En als ik hardop van trojans of computer Buggers up kan ik opnieuw installeren again.And i aanbevelen aan mensen die haven `t al een originele OS schijf te krijgen of gewoon een back-up van uw meesters.

PS Ik dank u allen weer zo veel voor uw help.Oh en ik heb een volledig formatteren en partitioneren, i geschrapt die ik al had ik twee en ik net een nieuw en heeft de volle / lange partitie, dus hey! !
Old De 5 mei 2008, 16:07
Moderator Groep

Blij dat je terug op snelheid!

Check out Voor je eigen veiligheid Op het web voor tips en gratis tools om u veilig in de toekomst.

Zie ook Trage computer? Zij mogen niet worden Malware gratis schoonmaak / onderhoud instrumenten om uw computer met glad.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.