mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Alle programmene starter bar problem

Reply

Thread Tools
Old 23 april 2008, 15:29
Donor Group

Default Alle programmene starter bar problem

Hei alle

I `har dette problemet med min starte bar.When jeg går inn i alle programmer, og prøv å høyreklikk Alt jeg får er hele starte bar boksen bare blinker på som en nanosecond det vant ikke la meg høyreklikk for å organisere programmer osv.
Jeg tror det kan skyldes min siste trojan.
Men kan noen hjelpe meg eller gi meg noen ideer om hvordan å få det tilbake slik at jeg kan høyreklikke på den.

Millioner av takk til alle som kan hjelpe meg på noen måte.

Takk

Carl

BTW jeg kan høyreklikk på som stasjonære og internett osv. bare ikke i alle programmer startbar.

EDIT: Flyttet fra Virus Spyware & Security forum. Det er ikke malware.
Old 25 april 2008, 07:14
Donor Group

Kan du staten Hvilket operativsystem bruker du? Jeg regner med at det ikke er Vista som M $ har expunged muligheten for virus og trojanere i Vista. Lol

Hva er en starte bar i XP?

Old 25 april 2008, 07:36
Moderator Group

Jeg skulle ha knyttet til opprinnelige tråden også når du flytter innlegg. Post # 5 har en liste med ideer jeg hadde ham prøve.

System specs:
Plattform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640)
Boot mode: Normal

Old 25 april 2008, 07:43
Donor Group

Å, jeg tror jeg forstår nå. Kanskje en reparasjon installere ville bli bedre. Jeg vet ikke offhand der høyreklikk snarveier for programmet blir lagret i registeret, men andre ting som kunne ha blitt skadet også.

Old 26 april 2008, 15:27
Donor Group

: lol: Jeg visste ikke hva annet å kalle det, hvilken mappe skal jeg velge? å reparere installere?
Old 27 april 2008, 06:42
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Carl View Post
: lol: Jeg visste ikke hva annet å kalle det, hvilken mappe skal jeg velge? å reparere installere?
Du må starte fra en original XP CD og følg instruksjonene.

Old 27 april 2008, 07:18
Donor Group

i hven `t fikk en original xp cd bare master CDer i http://www.computer-juice.com/forums...problem-16676/ Jeg satte noen pictureso f mappene i `har på master CDer og i don` t vite hvem jeg måtte prøve.
Old 27 april 2008, 09:41
Donor Group

Carl, prøv oemsetup.exe men om det står det skal overskrive din HDD eller formatere den må du backup først. Har du prøvd å bare stikke disk1 og omstart? Vanligvis blir du spurt om du vil starte fra CD. Men igjen gjør at den ikke skal overskrive din HDD. Du vil få en advarsel uansett.

Old 5 mai 2008, 16:05
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Carl, prøv oemsetup.exe men om det står det skal overskrive din HDD eller formatere den må du backup først. Har du prøvd å bare stikke disk1 og omstart? Vanligvis blir du spurt om du vil starte fra CD. Men igjen gjør at den ikke skal overskrive din HDD. Du vil få en advarsel uansett.

Jeg gjorde det, og I `m sorry Jeg har ikke være i alderen men i oppstart form min master CDer og deretter begynte å o installere og slettet alle filene mine klare til å installere, og det fikk bout 75% ferdig og sa at disken var corrupt.Tried em all bare ville anerkjenne disk 1 og prøvd itover og ove igjen og ingenting.
Så jeg kunne `t tilgang til min datamaskin i det hele tatt, fordi det ville` t boot.So Jeg gikk til min lokale databutikk og fikk Xp Home Edition (for kr 52 + mva) og reinstallert alt lørdag og fikk noe anti virus programvare yesturday og er oppdatert nå og er virkelig lykkelig som jeg kan nå høyreklikke!
Og hvis jeg får høyt av trojanere eller datamaskinen buggers inntil jeg kan installere den again.And jeg anbefale til folk som haven `t allerede fått en original OS disk for å få en eller bare sikkerhetskopien din mestere.

PS Takk igjen så mye for help.Oh og jeg gjorde en full formatere og partisjonere, jeg slettet de som jeg allerede hadde jeg hadde to, og jeg bare laget en ny og gjorde hele / lang partisjonen, så hei! !
Old 5 mai 2008, 16:07
Moderator Group

Glad du er tilbake opptil fart!

Sjekk ut Keeping Yourself trygt På Internett for tips og gratis verktøy for å holde deg trygg i fremtiden.

Se også Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware gratis renhold / vedlikehold av verktøy for å holde datamaskinen kjører glatt.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista laster, programmer i oppstart Start Loading Deretter Compuer Reboots caselles206 Windows-operativsystemer 2 17 februar 2009 11:28
[Problem] PC henger litt når programmer er lukket. matthew03 General Software Chat 3 27. sep 2008 02:26
Alle programmene starter bar problem evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 6 24 april 2008 13:08
Stange Oppstart Programmer - AIO_Scan_CDA faganator Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 17 desember 2007 10:09
Trenger du hjelp med oppstart programmer Thunderer Windows-operativsystemer 15 27 nov 2007 12:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.