![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla I "har detta problem med min start bar.When jag går in i alla program och försök att högerklicka allt jag får är hela början bar rutan bara blinkar till som ett nanosecond, det kommer inte låta mig högerklicka att organisera program etc. Jag tror att det kan bero på att min sista trojan. Men kan någon hjälpa mig eller ge mig några idéer om hur man får den tillbaka så att jag kan högerklicka på den. Miljoner tack till alla som kan hjälpa mig på något sätt. Tack Carl BTW jag kan högerklicka på t.ex. datorer och internet osv bara inte i alla program startbar. EDIT: Flyttade från Virus Spionprogram & Security forum. Det är inte malware.
__________________ <Alla bilder får inte vara större än 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Kan du ange vilka operativsystem du använder? Jag antar det inte är vista som M $ ha bort möjligheten att virus och trojaner i Vista. LOL Vad är en start bar i XP?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag borde ha kopplat till ursprungliga tråden även när du flyttar posten. Post # 5 har en lista med idéer som jag hade honom försöka. System specs: Plattform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640) Boot mode: Normal |
|
| |||
| |||
| Jag tror jag förstår nu. Kanske en reparation installera vore bättre. Jag vet inte NONCHALANT där högerklicka genvägar för programmet ex lagras i registret, men andra saker som kunde ha skadat också.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| : lol: Jag visste inte vet vad annat att kalla det, vad mappen skulle jag välja? att reparera installera?
|
| |||
| |||
| Du skulle behöva starta upp från en original XP-skivan och följ instruktionerna.
|
| |||
| |||
| Jag hven inte har en original XP-skivan bara befälhavaren cd, i http://www.computer-juice.com/forums...problem-16676/ Jag ställde några pictureso f mapparna i "har på master CD och jag vet inte vilka en skulle jag måste försöka.
|
| |||
| |||
| Carl prova oemsetup.exe men om det säger att det går att skriva över din HDD och formatera den sedan måste du säkerhetskopiera först. Har du provat att bara hålla sig disk1 i och starta om? Vanligtvis du tillfrågas om du vill starta från CD. Men, återigen se till att det inte kommer att skriva över din HDD. Du kommer att få en varning åt båda hållen.
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag gjorde allt detta, och jag är ledsen Jag är inte i åldrar men jag startat form min master CD och sedan började o installera och raderat alla mina filer beredd att installera och det kom till skjutningen 75% klart och sedan sagt att disken var corrupt.Tried em alla bara skulle erkänna disk 1 och försökte itover och Ove igen och ingenting. Så jag kunde inte komma åt min dator alls för att det skulle inte boot.So Jag gick till min lokala dator butik och fick Xp Home Edition (för £ 52 + moms) och ominstallerat allt lördag och har lite anti virusprogram yesturday och är aktuell nu och jag är verkligen lycklig som jag kan nu högerklicka! ![]() ![]() ![]() ![]() Och om jag högt av trojaner eller dator buggers upp kan jag installera om det again.And Jag rekommenderar att personer som har inte redan har ett original OS disken för att få en eller bara säkerhetskopiera dina mästarna. PS Tack alla igen så mycket för din help.Oh och jag gjorde en full formatera och partitionera jag bort dem jag redan hade jag två och jag gjorde en ny och har full / långa partition, så hej! !
|
| |||
| |||
| Kul att du är tillbaka upp till hastigheten! Kolla in Håll dig säker På webben för tips och gratis verktyg för att hålla dig säker i framtiden. Se även Långsam dator? Det kanske inte är Malware för rengöring / underhåll verktyg för att hjälpa datorns smidig. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Belastning, Program i Autostart Start Laddar Sedan Compuer omstartar | caselles206 | Windows-operativsystem | 2 | 17 februari 2009 11:28 |
| [Problem] datorn låser sig lite när program är stängda. | matthew03 | General Software Chat | 3 | 27 sep 2008 02:26 |
| Alla program börjar bar problem | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 24 april 2008 13:08 |
| Strange Start Program - AIO_Scan_CDA | faganator | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 17 december 2007 10:09 |
| Behöver du hjälp med start-up program | Thunderer | Windows-operativsystem | 15 | 27 november 2007 12:27 |
| Thread Tools | |
| |