mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Irriterende BSODs / genstarter

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2008, 09:30
Medlem Gruppen

Default Irriterende BSODs / genstarter

Hej

Jeg var bare opgradere en temmelig gamle pc (Compaq Evo SFF), Sæt en frisk kopi af Windows på, installeret GFX drivere, installeret trådløs USB-drivere, og ligesom jeg var ved at installere USB 2 drivere, pc'en genstartes, og fik sidder fast i en endeløs reboot loop, prøvet fejlsikret tilstand, sidste god config og ingen af dem virkede, hvad der syntes at løse det var frakoble USB-enheder, så det ville belastninger vinduer. Ved at se på Logbog fejlen koder

STOP 0x000000050 side skyld i ikke paged område

og STOP 0x00000007e system tråd undtagelsen ikke håndteres

Irriterende ting var det gjorde ikke identificere en chauffør i bsods.

hjælpe meget værdsat.

Spec er:

Pentium 4 2.0Ghz
512 MB RAM
30GB HDD
Intel integreret grahics
Old 12. maj 2008, 12:10
Donor-Gruppen

Har du sætte alle service packs på Windoze første, derefter prøve den nyeste USB2 drivere fra HP / Compaq 's web-site?

Old 12. maj 2008, 12:33
Medlem Gruppen

Hej,

Jeg fik så trætte af det besluttede jeg mig for at starte på en frisk again.and format. USB-drivere blev form HP Compaq hjemmeside. og ja vinduer var fuldt patched med SP2.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.