![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg var bare opgradere en temmelig gamle pc (Compaq Evo SFF), Sæt en frisk kopi af Windows på, installeret GFX drivere, installeret trådløs USB-drivere, og ligesom jeg var ved at installere USB 2 drivere, pc'en genstartes, og fik sidder fast i en endeløs reboot loop, prøvet fejlsikret tilstand, sidste god config og ingen af dem virkede, hvad der syntes at løse det var frakoble USB-enheder, så det ville belastninger vinduer. Ved at se på Logbog fejlen koder STOP 0x000000050 side skyld i ikke paged område og STOP 0x00000007e system tråd undtagelsen ikke håndteres Irriterende ting var det gjorde ikke identificere en chauffør i bsods. hjælpe meget værdsat. Spec er: Pentium 4 2.0Ghz 512 MB RAM 30GB HDD Intel integreret grahics |
|
| |||
| |||
| Har du sætte alle service packs på Windoze første, derefter prøve den nyeste USB2 drivere fra HP / Compaq 's web-site?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg fik så trætte af det besluttede jeg mig for at starte på en frisk again.and format. USB-drivere blev form HP Compaq hjemmeside. og ja vinduer var fuldt patched med SP2. |