vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Annoying BSODs / käynnistyy uudelleen

Reply

Thread Tools
Old 12. toukokuuta 2008 09:30
Jäsen

Default Annoying BSODs / käynnistyy uudelleen

Hei

Olin juuri päivitystä melko vanhoja pc (Compaq Evo SFF) Laita uuden version ikkunat, asennettu GFX ohjaimet asennetaan langaton USB-ajurit, ja aivan kuten olin noin asentaa USB 2 kuljettajia, tietokoneen uudelleen, ja sain juuttunut loputon uudelleenkäynnistä loop yritti vikasietotilassa, viimeisin toimiva kokoonpano-ja kumpikaan ei toimi, mikä vaikutti sen ratkaisemiseksi oli irrottamalla USB-laitteet, se kuormien ikkunat. Tarkastelemalla tapauksessa katsojan virhe koodit

STOP 0x000000050 sivu vika ei paged alueella

ja STOP 0x00000007e järjestelmän säikeen poikkeusta ei käsitellä

Annoying asia oli se didnt tunnistaa kuljettajan on bsods.

auttaa paljon.

Eä on:

Pentium 4 2.0GHz
512 Mt RAM-muistia
30GB hdd
Intelin integroitu grahics
Old 12. toukokuuta 2008 12:10
Rahoittajien ryhmän

Onko sinulla esittää kaikki Service Pack-paketit on Windoze ensin ja yritä sitten uusimman USB2 kuljettajat HP / Compaq: n web-sivuston?

Old 12. toukokuuta 2008 12:33
Jäsen

Hei,

Minulla on niin kyllästynyt siihen i päätti aloittaa puhtaalta pöydältä again.and muodossa. USB-ohjaimet on muodossa HP Compaq verkkosivuilla. ja kyllä ikkunat oli täysin patched SP2.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC Käynnistää on Shutdown ... CODMW Windows-käyttöjärjestelmät 1 5 marraskuu 2009 11:39
Tietokone käynnistyy uudelleen omasta. andrewanimation Rautatavaran Chat 22 4 lokakuu 2009 08:37
BSOD: ta, kun yrität asentaa Windows XP blubla Windows-käyttöjärjestelmät 5 23. Sep 2008 04:59
Satunnainen Käynnistää (please help) zaze Rautatavaran Chat 1 21. Jan 2008 13:08
Käynnistää itse (kerran tähän mennessä) ja BSOD Buchanan Rautatavaran Chat 14 2. Syyskuu 2007 17:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.