![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olin juuri päivitystä melko vanhoja pc (Compaq Evo SFF) Laita uuden version ikkunat, asennettu GFX ohjaimet asennetaan langaton USB-ajurit, ja aivan kuten olin noin asentaa USB 2 kuljettajia, tietokoneen uudelleen, ja sain juuttunut loputon uudelleenkäynnistä loop yritti vikasietotilassa, viimeisin toimiva kokoonpano-ja kumpikaan ei toimi, mikä vaikutti sen ratkaisemiseksi oli irrottamalla USB-laitteet, se kuormien ikkunat. Tarkastelemalla tapauksessa katsojan virhe koodit STOP 0x000000050 sivu vika ei paged alueella ja STOP 0x00000007e järjestelmän säikeen poikkeusta ei käsitellä Annoying asia oli se didnt tunnistaa kuljettajan on bsods. auttaa paljon. Eä on: Pentium 4 2.0GHz 512 Mt RAM-muistia 30GB hdd Intelin integroitu grahics |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla esittää kaikki Service Pack-paketit on Windoze ensin ja yritä sitten uusimman USB2 kuljettajat HP / Compaq: n web-sivuston?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on niin kyllästynyt siihen i päätti aloittaa puhtaalta pöydältä again.and muodossa. USB-ohjaimet on muodossa HP Compaq verkkosivuilla. ja kyllä ikkunat oli täysin patched SP2. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC Käynnistää on Shutdown ... | CODMW | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5 marraskuu 2009 11:39 |
| Tietokone käynnistyy uudelleen omasta. | andrewanimation | Rautatavaran Chat | 22 | 4 lokakuu 2009 08:37 |
| BSOD: ta, kun yrität asentaa Windows XP | blubla | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 23. Sep 2008 04:59 |
| Satunnainen Käynnistää (please help) | zaze | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Jan 2008 13:08 |
| Käynnistää itse (kerran tähän mennessä) ja BSOD | Buchanan | Rautatavaran Chat | 14 | 2. Syyskuu 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |