mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vervelend BSODs / herstart

Reply

Thread Tools
Old 12 mei 2008, 09:30
Lid Fractie

Default Vervelend BSODs / herstart

Hallo

Ik was gewoon upgraden een vrij oude pc (Compaq Evo SFF), Zet een nieuw exemplaar van Windows op geïnstalleerd gfx drivers, geïnstalleerd draadloze USB-stuurprogramma's, en net als ik was over het installeren van de USB 2 drivers, de pc opnieuw opstarten, en kreeg vast in een eindeloze reboot loop, probeerde de veilige modus, laatste goede configuratie en geen van hen werkte, wat leek op te lossen werd los USB-apparaten, dan zou ladingen ramen. Door te kijken naar Logboekinzage de foutmelding codes

STOP 0x000000050 pagina schuld in niet paged gebied

en STOP 0x00000007e systeem draad uitzondering niet behandeld

Irritant ding was het didnt identificatie van een bestuurder in de bsods.

hulp zeer op prijs gesteld.

Spec is:

Pentium 4 2.0 Ghz
512 MB RAM
30GB HDD
Intel geïntegreerde grahics
Old 12 mei 2008, 12:10
Donor Groep

Heb je alle service packs op windows eerste, probeer dan de nieuwste USB2 drivers van HP / Compaq 's website?

Old 12 mei 2008, 12:33
Lid Fractie

He,

Ik heb dus het zat met haar heb ik besloten om te beginnen opnieuw again.and formaat. De usb-drivers zijn vorm de HP Compaq-website. en ja ramen was volledig gepatched met SP2.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC opnieuw opstarten en afsluiten op ... CODMW Windows besturingssystemen 1 5 november 2009 11:39
Computer opnieuw opgestart op zichzelf. andrewanimation Algemeen Hardware Chat 22 4 oktober 2009 08:37
BSODs wanneer wordt geprobeerd om Windows XP te installeren blubla Windows besturingssystemen 5 23e sep 2008 04:59
Willekeurige Restarts (help) zaze Algemeen Hardware Chat 1 21 Jan 2008 13:08
Restarts door zelf (ooit zo ver) en BSOD Buchanan Algemeen Hardware Chat 14 2e sep 2007 17:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.