![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Ik was gewoon upgraden een vrij oude pc (Compaq Evo SFF), Zet een nieuw exemplaar van Windows op geïnstalleerd gfx drivers, geïnstalleerd draadloze USB-stuurprogramma's, en net als ik was over het installeren van de USB 2 drivers, de pc opnieuw opstarten, en kreeg vast in een eindeloze reboot loop, probeerde de veilige modus, laatste goede configuratie en geen van hen werkte, wat leek op te lossen werd los USB-apparaten, dan zou ladingen ramen. Door te kijken naar Logboekinzage de foutmelding codes STOP 0x000000050 pagina schuld in niet paged gebied en STOP 0x00000007e systeem draad uitzondering niet behandeld Irritant ding was het didnt identificatie van een bestuurder in de bsods. hulp zeer op prijs gesteld. Spec is: Pentium 4 2.0 Ghz 512 MB RAM 30GB HDD Intel geïntegreerde grahics |
|
| |||
| |||
| Heb je alle service packs op windows eerste, probeer dan de nieuwste USB2 drivers van HP / Compaq 's website?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| He, Ik heb dus het zat met haar heb ik besloten om te beginnen opnieuw again.and formaat. De usb-drivers zijn vorm de HP Compaq-website. en ja ramen was volledig gepatched met SP2. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC opnieuw opstarten en afsluiten op ... | CODMW | Windows besturingssystemen | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computer opnieuw opgestart op zichzelf. | andrewanimation | Algemeen Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| BSODs wanneer wordt geprobeerd om Windows XP te installeren | blubla | Windows besturingssystemen | 5 | 23e sep 2008 04:59 |
| Willekeurige Restarts (help) | zaze | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21 Jan 2008 13:08 |
| Restarts door zelf (ooit zo ver) en BSOD | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 2e sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |