mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Irriterende BSODs / nytt

Reply

Thread Tools
Old 12 mai 2008, 09:30
Medlem Group

Default Irriterende BSODs / nytt

Hallo

Jeg var bare oppgradere en nokså gammel PC (Compaq Evo SFF), setter en ny kopi av Windows på, installert GFX drivere installert trådløst USB-drivere, og akkurat som jeg var i ferd med å installere USB 2 driverne, PCen starte på nytt, og fikk fast i en endeløs gjenstarte løkke, prøvde sikker modus, siste god config og ingen av dem fungerte, hva syntes å løse det var kobler USB-enheter, så det ville belastning vinduer. Ved å se på Hendelsesliste feilkodene er

STOP 0x000000050 side skyld i ikke paged området

og Stopp 0x00000007e system tråd unntak ikke behandlet

Irriterende ting var det gjorde ikke identifisere en driver i bsods.

hjelper mye verdsatt.

Spec er:

Pentium 4 2,0 GHz
512MB RAM
30GB HDD
Intel integrert grahics
Old 12 mai 2008, 12:10
Donor Group

Visste du legge all service packs på Windoze først, deretter kan du prøve den nyeste USB2 driverne fra HP / Compaq 'nettsted?

Old 12 mai 2008, 12:33
Medlem Group

Hei,

Jeg ble så lei av det jeg bestemte meg for å starte på ny again.and format. USB-driverne ble danne HP Compaq nettsted. og ja vinduene var fullt oppdatert med SP2.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC Starter på Shutdown ... CODMW Windows-operativsystemer 1 5 november 2009 11:39
Computer Starter på egen hånd. andrewanimation General Hardware Chat 22 4 oktober 2009 08:37
BSODs når du prøver å installere Windows XP blubla Windows-operativsystemer 5 23. sep 2008 04:59
Tilfeldig Starter nytt (hjelp) zaze General Hardware Chat 1 21 januar 2008 13:08
Starter selv (når så langt) og BSOD Buchanan General Hardware Chat 14 2dre sep 2007 17:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.