![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Jeg var bare oppgradere en nokså gammel PC (Compaq Evo SFF), setter en ny kopi av Windows på, installert GFX drivere installert trådløst USB-drivere, og akkurat som jeg var i ferd med å installere USB 2 driverne, PCen starte på nytt, og fikk fast i en endeløs gjenstarte løkke, prøvde sikker modus, siste god config og ingen av dem fungerte, hva syntes å løse det var kobler USB-enheter, så det ville belastning vinduer. Ved å se på Hendelsesliste feilkodene er STOP 0x000000050 side skyld i ikke paged området og Stopp 0x00000007e system tråd unntak ikke behandlet Irriterende ting var det gjorde ikke identifisere en driver i bsods. hjelper mye verdsatt. Spec er: Pentium 4 2,0 GHz 512MB RAM 30GB HDD Intel integrert grahics |
|
| |||
| |||
| Visste du legge all service packs på Windoze først, deretter kan du prøve den nyeste USB2 driverne fra HP / Compaq 'nettsted?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ble så lei av det jeg bestemte meg for å starte på ny again.and format. USB-driverne ble danne HP Compaq nettsted. og ja vinduene var fullt oppdatert med SP2. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC Starter på Shutdown ... | CODMW | Windows-operativsystemer | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Computer Starter på egen hånd. | andrewanimation | General Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| BSODs når du prøver å installere Windows XP | blubla | Windows-operativsystemer | 5 | 23. sep 2008 04:59 |
| Tilfeldig Starter nytt (hjelp) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21 januar 2008 13:08 |
| Starter selv (når så langt) og BSOD | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 2dre sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |