mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Irriterande BSODs / startar

Reply

Thread Tools
Old 12 maj 2008, 09:30
Ledamot Gruppen

Default Irriterande BSODs / startar

Hej

Jag var bara uppgradera en ganska gammal dator (Compaq Evo SFF), som en ny kopia av Windows på, installerade GFX drivrutiner installerade trådlösa USB-drivrutiner, och precis som jag var på väg att installera USB 2 drivrutinerna, datorn startar om, och fick fastnat i en oändlig reboot loop, provat felsäkert läge, senaste bra config och ingen av dem har arbetat, vilka verkade för att lösa det var koppla ur USB-enheter, så skulle laster fönster. Genom att titta på Loggboken felet nummer

STOP 0x000000050 sidfel i icke paged område

och Stop 0x00000007e system konversation undantag inte hanteras

Irriterande sak var det didnt identifiera en förare i bsods.

hjälp mycket uppskattad.

Spec är:

Pentium 4 2,0 GHz
512 MB RAM-minne
30GB hdd
Intel integrerad grahics
Old 12 maj 2008, 12:10
Givargruppen

Har du lagt alla service packs på Windoze första, prova den senaste USB2 förare från HP / Compaq: s hemsida?

Old 12 maj 2008, 12:33
Ledamot Gruppen

Hallå,

Jag blev så trött på det jag bestämde mig för att börja om från början again.and format. USB-drivrutiner var utgöra HP Compaq webbplats. och ja windows helt lappat med SP2.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Datorn startar om Avstängning ... CODMW Windows-operativsystem 1 5 NOVEMBER 2009 11:39
Datorn startar på egen hand. andrewanimation General Hardware Chat 22 4 oktober 2009 08:37
BSODs när du försöker installera Windows XP blubla Windows-operativsystem 5 23 sep 2008 04:59
Random Startar (vänligen hjälp) zaze General Hardware Chat 1 21 januari 2008 13:08
Startar av sig själv (en gång hittills) och BSOD Buchanan General Hardware Chat 14 2:a sep 2007 17:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.