![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag var bara uppgradera en ganska gammal dator (Compaq Evo SFF), som en ny kopia av Windows på, installerade GFX drivrutiner installerade trådlösa USB-drivrutiner, och precis som jag var på väg att installera USB 2 drivrutinerna, datorn startar om, och fick fastnat i en oändlig reboot loop, provat felsäkert läge, senaste bra config och ingen av dem har arbetat, vilka verkade för att lösa det var koppla ur USB-enheter, så skulle laster fönster. Genom att titta på Loggboken felet nummer STOP 0x000000050 sidfel i icke paged område och Stop 0x00000007e system konversation undantag inte hanteras Irriterande sak var det didnt identifiera en förare i bsods. hjälp mycket uppskattad. Spec är: Pentium 4 2,0 GHz 512 MB RAM-minne 30GB hdd Intel integrerad grahics |
|
| |||
| |||
| Har du lagt alla service packs på Windoze första, prova den senaste USB2 förare från HP / Compaq: s hemsida?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hallå, Jag blev så trött på det jag bestämde mig för att börja om från början again.and format. USB-drivrutiner var utgöra HP Compaq webbplats. och ja windows helt lappat med SP2. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn startar om Avstängning ... | CODMW | Windows-operativsystem | 1 | 5 NOVEMBER 2009 11:39 |
| Datorn startar på egen hand. | andrewanimation | General Hardware Chat | 22 | 4 oktober 2009 08:37 |
| BSODs när du försöker installera Windows XP | blubla | Windows-operativsystem | 5 | 23 sep 2008 04:59 |
| Random Startar (vänligen hjälp) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21 januari 2008 13:08 |
| Startar av sig själv (en gång hittills) och BSOD | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 2:a sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |