mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

En anden BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista

Reply

Thread Tools
Old 21. maj 2009, 15:02
Ny Medlem Gruppen

Default En anden BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista

Hej,

Fra dag-en med min HP Pavilion dv9700 bærbar Vista (32) har været bryder sammen. I første omgang var det, når jeg vil afbryde forbindelsen til internettet, og troede, det var et opkald emne (min ADSL udbyder leverer en dårlig Dialer og endnu værre støtte), så jeg Setup VPN-forbindelsen til at gå direkte fra vinduerne med de rette indstillinger, og , der fungerede, men det har ikke forhindret den blå skærme. Så det begyndte at ske, da jeg ville bruge et online kommunikation software med video streaming - Skype, Gmail Videochat. Nu er det bare sker tilfældigt, og jeg har bemærket, at når jeg forlader min computer tilsluttet nettet overnatning jeg vågner op næste morgen og det normalt sidder med en BSOD.

Jeg løb en hukommelse kontrollere, at kom tilbage rene. Jeg har vedhæftet 2 i en stor liste over minidumps (Jeg er ikke for sjov, jeg rensede dem op et par måneder tilbage, og jeg har allerede fik gerne 20 mere). Jeg håbede nogen ville være nyttigt nok til at debug dem. Jeg er en programmør, men har kun ringe erfaring med denne side af vinduerne, selvom min forudanelse er en defekt føreren, selv om jeg couldnt fortælle dig som en. Stab i en ikke alt for mørkt, er det den Realtek netværket driver - fra internettet symptomer, men ikke holde mig til det.

Desuden er det nok værd at nævne, at så vidt jeg ved, at jeg har den mest ajourførte udgaver af alle relevante drivere, jeg for nylig blinker min bios. im åbne for alternative forslag, men så langt som andre-ting-to-do gå, jeg tror, jeg har stort set gjort dem alle. Nu er jeg bare frustreret og utålmodig og voksende mindre og mindre glad for vinduer.

Thanks in advance:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.