Toinen BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista Hei,
Päivä-one with my HP Pavilion dv9700 kannettava tietokone Vista (32) on kaatumasta. Aluksi se oli, kun haluan katkaista internet, ja ajattelin, että se oli numerot aiheesta (minun DSL tarjoaja tarjoaa köyhille Dialer ja jopa pahempi tuki), joten asetukset VPN-yhteyden mennä suoraan ikkunoita asianmukaiset asetukset ja jotka toimivat, mutta se ei estänyt sininen ruuduissa. Sitten se alkoi tapahtuu, kun haluan käyttää Online-viestinnän ohjelmisto video-streaming - Skype, Gmail Video chat. Nyt se vain tapahtuu sattumanvaraisesti, ja olen huomannut, että kun lähden minun tietokone on liitetty verkkoon yössä I herätä seuraavana aamuna ja se on yleensä istunnon kanssa BSOD.
Juoksin muistin tarkistaa, että tulin takaisin puhtaana. Olen liitteenä 2 valtava luettelo minidumps (En ole tosissasi, olen puhdistaa ne muutama kuukausi sitten, ja olen jo kuten 20 enemmän). Toivoin, että joku olisi hyödyllistä riitä vianjäljitykseen niitä. Olen ohjelmoija, mutta on vain vähän kokemusta tällä puolen ikkunat, vaikka minun kyttyrä on viallinen kuljettaja, vaikka olenkin couldnt kertoa teille, joista yksi. Stab että ei-niin-pimeässä, se on Realtek verkko-ohjain - from the internet oireita, mutta ei pidä minua siihen.
Lisäksi se lienee syytä mainita, että sikäli kuin tiedän olen kaikkein ajantasaisia versioita kaikkien asianomaisten kuljettajien, i äskettäin flashed minun bios. im avoin varajäsenen ehdotuksia, mutta niin pitkälle kuin muut-asiat-to-do mennä, uskon, että olen aika paljon tehnyt ne kaikki. Nyt olen vain turhautunut ja kärsimätön ja kasvaa yhä vähemmän fond syvennyksiä.
Kiitos etukäteen:) |