Nog een BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista Hoi,
Vanaf dag een van mijn HP Pavilion dv9700 laptop Vista (32) is crashen. Op het eerste toen ik de verbinding met het internet, en vond het een kwestie nummerkeuze (mijn DSL provider levert een slechte dialer en zelfs slechter ondersteuning), dus ik setup de VPN-verbinding te gaan rechtstreeks vanuit Windows met de juiste instellingen, en dat werkte, maar niet stoppen met de blauwe schermen. Daarna begon het gebeurt wanneer ik op een online communicatie software met video streaming - Skype, Gmail video chat. Nu is alleen gebeurt willekeurig, en ik heb gemerkt dat wanneer ik mijn computer aangesloten op het net nachts ik wakker de volgende ochtend en het is meestal de vergadering met een BSOD.
Ik heb een geheugen controleren dat kwam terug schoon. Ik heb bijgevoegd 2 van een enorme lijst van minidumps (ik ben niet gek, ik gereinigd ze een paar maanden terug, en ik heb al meer als 20). Ik hoopte dat iemand zou nuttig genoeg om debug hen. Ik ben een programmeur, maar hebben weinig ervaring met deze kant van de ramen, hoewel mijn gevoel is een defecte bestuurder, hoewel ik couldnt vertellen u welke. Stab in de niet-zo-donker, het is de Realtek netwerk bestuurder - van het internet symptomen, maar niet van me aan.
Daarnaast is het wellicht de moeite waard te vermelden dat voor zover ik weet heb ik de meest actuele versies van alle betrokken bestuurders, Ik heb onlangs geflitst mijn bios. im open voor alternatieve voorstellen, maar zo veel andere dingen te doen gaan, ik denk dat ik heb nogal veel gedaan ze allemaal. Nu ben ik alleen maar gefrustreerd en ongeduldig en groeiende minder fond van Windows.
Thanks in advance:) |