En annen BSOD utgave - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista Hei,
Fra dag en med min HP Pavilion dv9700 bærbare Vista (32) har vært krasj. Først var det når jeg vil koble fra Internett, og trodde det var en oppringing problemet (min DSL leverandør leverer en dårlig oppringingsprogram og enda verre støtte), så jeg konfigurere VPN-tilkobling for å gå rett fra Windows med riktige innstillinger og som virket, men det gjorde ikke stoppe blå skjermene. Da det begynte å skje da jeg ville bruke noen kommunikasjon online programvare med videostreaming - Skype, Gmail videochat. Nå er det bare skjer tilfeldig, og jeg har lagt merke til at når jeg forlater datamaskinen er koblet til nettet overnatter jeg våkner neste morgen og det er vanligvis sitter med en BSOD.
Jeg kjørte et minne om at kom tilbake rent. Jeg har lagt 2 av en enorm liste over minidumps (jeg er ikke en spøk, jeg ryddet opp for noen måneder tilbake, og jeg allerede har som 20 flere). Jeg håper noen vil være nyttig nok å feilsøke dem. Jeg er en programmerer, men har liten erfaring med denne siden av vinduer, men min pukkel er en feil driver, selv om jeg couldnt fortelle deg som en. Dolke i den ikke-så-mørk, det er Realtek nettverk sjåfør - fra internett symptomer, men ikke hold meg til det.
I tillegg er det trolig verdt å nevne at så vidt jeg vet jeg har den mest oppdaterte versjoner av alle aktuelle drivere, i nylig flashed my BIOS. im åpen for alternative forslag, men så langt som andre-ting å gjøre gå, jeg tror jeg har ganske mye gjort dem alle. Nå er jeg bare frustrert og utålmodig og stadig mindre og mindre glad i windows.
Takk på forhånd:) |