![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen huomannut jonkin aikaa XP että Windows XP: n uudelleen tiedostoja automaattisesti fragment minun HDD vaikka en ole muuttanut mitään itselleni. Voin ajaa oodefrag, tule takaisin seuraavana päivänä ja huomaat, että on olemassa 1000 pirstoutuneet tiedostot, kaikki _restore tiedostoja!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kun minun PC tekee automaattisia päivityksiä, se on aina ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 14:39 |
| Automaattiset päivitykset! | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Apr 2008 11:00 |
| Monitor häiritsevyydellä Ohje Please! | KanoakaVirus | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 6. Maaliskuu 2008 09:59 |
| Mac OS X vs Windoze vs Linux | Mike0001 | Off Topic Discussion | 4 | 22. Jan 2008 18:23 |
| Automaattinen uudelleen suuntaan | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 21. Sep 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |