mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Automatisk Windoze fragmentering ergrelse!

Reply

Thread Tools
Old 6 mai 2008, 13:25
Donor Group

Default Automatisk Windoze fragmentering ergrelse!

Jeg har lagt merke til litt tid på XP som Windows XP gjenopprette filer automatisk fragment min HDD selv når jeg ikke har endret noe selv. Jeg kan kjøre oodefrag, kom tilbake neste dag og finner at det er 1000 fragmenterte filer, alle _Restore filer!

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Når PC-en gjør det automatiske oppdateringer, den alltid ... broonie Office Suites & Applications 1 21 nov 2008 14:39
Automatiske oppdateringer! craiig Windows-operativsystemer 2 27 april 2008 11:00
Monitor ergrelse Hjelp Please! KanoakaVirus Kabinetter & Skjermer 3 6 mars 2008 09:59
Mac OSX vs Windoze kontra Linux Mike0001 Av Emne Diskusjon 4 22 januar 2008 18:23
Automatisk re-retning 4D (Fordy (Ford) Ollie Web Design, hosting & SEO 11 21. sep 2007 11:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.