mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Automatisk Windoze fragmentering störning!

Reply

Thread Tools
Old Maj 6, 2008, 13:25
Givargruppen

Default Automatisk Windoze fragmentering störning!

Jag har märkt en viss tid på XP som Windows XP återuppta filer automatiskt fragment min HDD även när jag inte har ändrat någonting själv. Jag kan springa oodefrag, kom tillbaka nästa dag och upptäcker att det finns 1000 fragmenterade filer, alla _restore filer!

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
När min dator gör det automatiska uppdateringar är det alltid ... broonie Office Suites & Applications 1 21 november 2008 14:39
Automatiska uppdateringar! craiig Windows-operativsystem 2 27 april 2008 11:00
Monitor Störning Help Please! KanoakaVirus Grafikkort & Skärmar 3 6 mars 2008 09:59
Mac OSX vs Windoze vs Linux Mike0001 Off Topic Discussion 4 22 januari 2008 18:23
Automatisk ny riktning 4D (Fordy (Ford) Ollie Web Design, Hosting & SEO 11 21 sep 2007 11:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.