mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Zwart scherm na het laden

Reply

Thread Tools
Old 15 apr 2008, 14:54
Lid Fractie

Hoi,

Mijn computer is dat ik grote moeite onlangs. In de afgelopen paar weken heb ik met grote problemen met het opstarten van mijn computer.

Na het laden van de XP-scherm, in plaats van een welkom-scherm, dan krijg ik een zwart scherm oneindig. Ik kan gaan en komen terug 2 uur later, zal er nog steeds hangen. De harde schijf doesnt belasting iets anders. Het toezicht op het groene lampje gaat branden en het scherm is zeker op. Het toetsenbord echter niet werkt.

Iedere keer dat dit gebeurt, ik run de partij regcopy2.txt commando onder Windows Recovery Console te herstellen van het register (info hier ... http://www.aade.com/XPhint/XPrecovery.htm). Het werkt prima, maar daarna een paar dagen later, krijg ik het zwarte scherm en ik ben weer terug bij af!

Ik had dit probleem in het verleden, maar het was iedere keer zo vaak. Ik heb geprobeerd het formatteren van mijn harde schijf 4 keer opnieuw installeren van Windows om te zien of het zou het probleem oplossen, maar het nooit gedaan. Als het niet gebeurt te vaak terug dan is het niet de moeite me te veel, maar nu, het gebeurt om de paar dagen. Zijn nu op een punt dat ik cant gebruik mijn computer correct. Ik moet permanantly houden de XP installatie-cd in het cd-station te openen herstel console. Herstel van het register om de paar dagen is niet iets wat ik zou moeten doen!

Dingen die ik al heb geprobeerd

- Opstarten in de Veilige modus (ik had om naar het laden a347bus.sys als hij hangt op dit bestand). Resultaat: ik kan krijgen op mijn bureaublad

- Het gebruik van Boot laatst bekende goede configuratie. Resultaat: mislukt

- Behouden van de harde schijf. Resultaat: het probleem niet oplost.

- Herstellen register met behulp van batch regcopy.txt. Resultaat: slechts Laatste dagen

- Verwijderen van de video capture-kaart en de stuurprogramma's verwijderd die ik al werd veroorzaakt problemen. Resultaat: het probleem niet oplost

Ik had mijn computer voor 3 jaar en dit probleem begon pas vorig jaar en sindsdien heb ik door middel van re-intstalling Windows 4 keer.

Is er iemand daar buiten die kan mij helpen? Dit maakt me gek en ik voel me net thowing een baksteen op de computer!

Computer specs -

Windows XP Professional SP2
AMD Athlon XP 3000 (2.1ghz)
NVidia GeForce 5200FX 128MB RAM
1GB DDR1 RAM
120GB Hard Drive
Old 15 apr 2008, 16:13
Donor Groep

Kan je HD te geven op je, is je xp schijf legit?, Ook klinkt simpel, maar heeft u ervoor uw machine schoon en stof vrij?
Old 15 apr 2008, 17:06
Donor Groep

Abit klinkt als de harde schijf, zou je kunnen proberen stromend chkdsk (klik op Start, klik op Uitvoeren, typ chkdsk dan OK) om uit te vinden, of u kan downloaden van de Fabrikanten diagnostisch hulpmiddel om na te gaan of uw drive

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 16 apr 2008, 09:51
Lid Fractie

Bedankt voor de reactie jongens.

Ja, mijn exemplaar van XP is een legit OEM exemplaar.

Het kan mijn harde schijf, maar zeker als het een harde schijf probleem, het geeft meer problemen dat alleen weigeren op te starten. En waarom is het tijdelijk werken als er een oudere versie van het register is hersteld?

Ik zal lopen chkdsk later om te zien of is het de HD die veroorzaakt probleem.
Old 19 apr 2008, 04:32
Lid Fractie

Ik heb schema chkdsk uit te voeren bij het opstarten en hier is het logboek (van Logboekinzage). Kan mijn probleem worden met de ongebruikte indexingangen?

Controle bestandssysteem op C:
Het type van het bestandssysteem is NTFS.
Een schijf controleren is gepland.

Windows zal nu controleren of de schijf.
Opruimen kleine inconsistenties op het station.
Opruimen 849 ongebruikte index items uit de index $ SII van bestand 0x9.
Opruimen 849 ongebruikte index items uit de index $ SDH van bestand 0x9.
Opruimen 849 ongebruikte security descriptors.
CHKDSK is de verificatie van USN Journal ...
USN Journal verificatie voltooid.
CHKDSK is verificatie bestand gegevens (fase 4 van 5) ...
Bestand gegevens verificatie voltooid.
CHKDSK is de verificatie van vrije ruimte (fase 5 van 5) ...
Vrije ruimte verificatie is voltooid.

120045680 kB totale schijfruimte.
115711296 kB in 329881 bestanden.
218.260 kB in 18600 indexen.
0 kB in beschadigde sectoren.
556.132 kB in gebruik door het systeem.
65536 KB bezet door de log-bestand.
3559992 kB beschikbaar op schijf.
4096 bytes in elk toewijzing eenheid.
30011420 totaal op schijf.
889.998 toewijzing eenheden beschikbaar op schijf.

Interne Info:
C0 D3 05 00 4c 51 05 00 BD 32 08 00 00 00 00 00 .... LQ ... 2 ......
8e 4septies 05 00 02 00 00 00 11 05 00 00 00 00 00 00. O. .............
04 03 6b 0b 00 00 00 00 42 87 f1 A6 02 00 00 00 .. k. .... B. ......
48 8f 36 0b 00 00 00 00 66 f3 1d a5 0b 00 00 00 H.6 ..... f. ......
08 e9 02 75 00 00 00 00 C8 1e ee ee 0E 00 00 00 ... u. ...........
99 9e 36 00 00 00 00 00 b8 3a 07 00 99 08 05 00 .. 6 ......:......
00 00 00 00 00 00 75 96 1b 00 00 00 A8 48 00 00 u. ...... ..... H..

Windows klaar is met de controle op uw schijf.
Gelieve even te wachten terwijl de computer opnieuw op.
Old 19 apr 2008, 12:28
Nieuw Lid Fractie

Ik kan alleen maar denken dat het uw harde schijf of misschien uw voeding is niet correct leveren van stroom aan uw componenten waardoor uw drive to cut out voor kleine Keer veroorzaken fouten
Old 19 apr 2008, 12:38
Nieuw Lid Fractie

Te honset Het klinkt alsof je harddisk is op zijn weg naar buiten. Is het SATA of IDE?
Old 22 apr 2008, 12:45
Lid Fractie

andymac2k1, ik denk dat u gelijk hebt over de harde schijf geen genoeg macht. Mijn voeding is 330W en is het voeden van 3 harde schijven, 3 fans, een paar koude kathode verlichting evenals hij andere hardware.

Ook weer een tijdje geleden heb ik geconstateerd dat theres een enigszins losse connector die wordt aangesloten op de harde schijf en case fan. Ik was iets te doen aan de binnenkant van de zaak, terwijl de pc was, toen ik klopte tegen dat draad, de harde schijf ontvangen onmiddellijk een stroomstoring en aangedreven back-up wanneer mijn harde verplaatst uit de buurt van die draad. THS creen meer reageert na een paar seconden, dus ik moest de computer opnieuw op.

De harde schijf is ongeveer 3 / 4 jaar oud. Haar een IDE schijf.

Daar draait, chkdsk zegt een paar geleden, heb ik geen ervaring elke opstart mislukkingen ... tot dusverre. Kan het probleem worden gekoppeld aan het ontbreken van vermogen of het mogelijk zeer korte stroomonderbrekingen veroorzaken door die losse draden?
Old 22 apr 2008, 16:57
Donor Groep

Wow 330W? Ik ben het draaien van een 350W tijdelijk vanwege de beperkte cashflow en dat nauwelijks bevoegdheden mijn voorraad componenten met slechts 1 fan ... met u Hd's, kathoden, ventilatoren etc id raden minimaal een 500W ik persoonlijk voordeel van de http://www.overclockers.co.uk/showpr...23&subcat=1098 PSU die zal waarschijnlijk worden opgenomen in mijn volgende bouwen.

Een beetje prijzig, maar heel veel mensen onder de schatting van het belang van een goede PSU.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.