![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvis jeg sender dette i den rigtige afdeling eller ej, men her går .. Min hustru gjorde noget i aftes og ikke sikker på, hvad hun faktisk gjort .. Jeg starter computeren og skærmen kommer op som normal (Intel Desktop Board, Intel Inside, osv.) .. Efter denne skærmen slukkes Thats det, sker der ingenting .. Det ser ud til at forsøge at gøre noget for en anden, men så stopper .. Ingen aktivitet kommer fra min pc på alle .. Hvad kan jeg gøre herfra?? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ejer du en Windows XP-cd, hvis du kører XP.
| |||
| |||
| Jeg har XP .. Men jeg har ingen anelse om, hvor disken er, har jeg flyttet gerne tre gange siden at få denne computer .. |
|
| |||
| |||
| Kan du starte i fejlsikret tilstand (Tryk F8 gentagne gange efter BIOS skærmen) Hvis ikke du har brug for en cd for at udelukke, hvis du harddisk er død eller ej. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan komme til skærmen for at vælge fejlsikret tilstand, men jeg fremhæve fejlsikret tilstand, og tryk på Enter sker der ingenting ... |
|
| |||
| |||
| rettelse: Jeg vælger fejlsikret tilstand, så den går for at vælge operativsystemet. Windows XP Professional er fremhævet, skal jeg trykke på ENTER og der sker ikke noget. |
|
| |||
| |||
| XP er beskadiget. Du skal bruge en cd til at forsøge at reparere den, kan det også bliver klart, at harddisken har haft det også. |
|
| |||
| |||
| Tallene .. forslag til, hvor kan man få en cd for at forsøge at reparere? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| tak for hjælpen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sort skærm Under Alle spil | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17th May 2009 06:09 |
| Sorte og hvide linjer På Startup Computer plejer Go On Herfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28. maj 2009 18:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Sort skærm startprocessen | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18. maj 2008 13:56 |
| Thread Tools | |
| |