![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole varma, jos olen lähettämistä tämä on oikea osio tai ei, mutta tässä mennään .. Vaimoni teki jotain viime yönä ja ole varma, mitä hän itse tehnyt .. Käynnistän tietokoneen ja näytön tulee kuten normaali (Intel Desktop Board, Intel Inside, jne.) .. Tämän jälkeen näyttö sammuu thats it, mitään ei tapahdu .. Vaikuttaa siltä, yrittää tehdä jotain toista, mutta sitten pysähtyy .. Ei toimenpiteitä lähtöisin minun PC ollenkaan .. Mitä voin tehdä seuraavaksi? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla Windows XP CD, kun oletetaan, että sinulla on käynnissä XP.
| |||
| |||
| Minulla on XP .. Mutta minulla ei ole aavistustakaan, missä levy on, olen muuttanut kuin kolme kertaa vuodesta saada tämä tietokone .. |
|
| |||
| |||
| Voitko käynnisty vikasietotilassa (paina F8-näppäintä toistuvasti jälkeen BIOS-näyttöön) Jos et tarvitse CD sulkea pois, jos kovalevy on kuollut vai ei. |
|
| |||
| |||
| Voin saada näytön valitse vikasietotilassa mutta Korostan Vikasietotila ja paina Enter mitään ei tapahdu ... |
|
| |||
| |||
| korjaus: I valitse vikasietotilassa se menee valita käyttöjärjestelmä. Windows XP Professional on korostettu, I paina Enter ja mitään ei tapahdu. |
|
| |||
| |||
| XP on korruptoitunut. Tarvitset CD yrittää korjata sen, se voi myös sitten tullut selväksi, että kovalevy on ollut sitä. |
|
| |||
| |||
| luvut .. ehdotuksia siitä, mistä saa cd yrittää korjata? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| kiitos avusta |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Black Screen aikana Kaikki pelit | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17th Jun 2009 06:09 |
| Black and White Lines käynnistyksen Computer tapana Siirry sieltä | thomasbre | Rautatavaran Chat | 2 | 28. toukokuuta 2009 18:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15th Jun 2008 07:49 |
| Black Screen käynnistyksen | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18. toukokuuta 2008 13:56 |
| Thread Tools | |
| |