![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på om jeg legger inn dette i den høyre delen eller ikke, men her går .. Min kone hadde noe i går kveld, og ikke sikker på hva hun faktisk gjort .. Jeg starter datamaskinen og skjermen kommer opp som vanlig (Intel Desktop Board, Intel Inside, etc.) .. Etter denne skjermen går av dvs det, ingenting skjer .. Det synes å forsøke å gjøre noe for andre, men så stopper .. Ingen aktivitet kommer fra PC-en på alle .. Hva kan jeg gjøre her? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eier du en Windows XP CD, antar du kjører XP.
| |||
| |||
| Jeg har XP .. Men jeg har ingen anelse om hvor platen, jeg har flyttet ut som tre ganger siden får denne datamaskinen .. |
|
| |||
| |||
| Kan du oppstart i sikker modus (Trykk F8 gjentatte ganger etter at BIOS skjermen) Hvis ikke må du ha en CD til utelukkes hvis du harddisken er død eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan komme til skjermen for å velge sikkermodus men jeg markere sikker modus og trykk på Enter ingenting skjer ... |
|
| |||
| |||
| Rettelse: Jeg velger sikkermodus deretter går den til å velge operativsystem. Windows XP Professional er uthevet, jeg trykk enter og ingenting skjer. |
|
| |||
| |||
| XP er skadet. Du trenger en CD til å forsøke å reparere det, kan det også da blitt klart at harddisken har hatt det også. |
|
| |||
| |||
| Tallene .. forslag om hvor du skal få en cd for å prøve å reparere? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| takk for hjelpen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Svart skjerm under alle spill | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17 juni 2009 06:09 |
| Black And White Lines ved oppstart Computer wont gå videre derfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28 mai 2009 18:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Black Screen oppstart | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18 mai 2008 13:56 |
| Thread Tools | |
| |