![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om jag utstationering detta i rätt avdelning eller inte men här går .. Min fru gjorde något i går kväll och inte säker på vad hon faktiskt gjort .. Jag startar datorn och skärmen kommer upp som vanligt (Intel Desktop Board, Intel Inside, etc.) .. Efter den här skärmen slocknar thats det händer ingenting .. Det verkar som att försöka göra något för en andra, men sedan slutar .. Ingen aktivitet från min dator alls .. Vad kan jag göra här? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en Windows XP-skivan, om du kör XP.
| |||
| |||
| Jag har XP .. Men jag har ingen aning om när skivan är att jag har flyttat precis tre gånger sedan få den här datorn .. |
|
| |||
| |||
| Kan du starta upp i felsäkert läge (tryck F8 upprepade gånger efter BIOS skärmen) Om inte du behöver en cd för att utesluta om du hårddisk är död eller inte. |
|
| |||
| |||
| Jag kan komma till skärmen för att välja felsäkert läge men jag belysa felsäkert läge och slog in händer ingenting ... |
|
| |||
| |||
| rättelse: Jag väljer felsäkert läge då det går att välja operativsystem. Windows XP Professional är markerad, jag trycker in och det händer inget. |
|
| |||
| |||
| XP är skadad. Du behöver en cd för att försöka reparera det, kan det också blir tydligt att hårddisken har haft det också. |
|
| |||
| |||
| siffror .. förslag på var man får tag på en cd för att försöka att reparera? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| tack för hjälpen |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Svart skärm Under Alla spel | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17 juni 2009 06:09 |
| Svartvitt Lines vid start Computer brukar gå vidare Det | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28 maj 2009 18:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Svart skärm start | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18 maj 2008 13:56 |
| Thread Tools | |
| |