![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You''re velkommen.
| |||
| |||
| Jeg antager XP Pro w/SP3 .. Hvad er en god harddisk fra newegg?? Kun om nogen af dem? |
|
| |||
| |||
| Du skal bruge den version, der passer til din nuværende installere. Så hvis du kører med Pro med SP2, du har brug for, at en, hvis de ikke passer til reparation mulighed plejer være tilgængelige, og du bliver nødt til at formatere og lave en frisk installation. |
|
| |||
| |||
| At være ærlig er jeg ikke sikker på .. Jeg har haft dette system i 7 år nu .. Kan lige så godt bare starte forfra .. Jeg ved, I'm gonna miste alt, men oh well .. |
|
| |||
| |||
| Harddisken er sandsynligvis skudt, så du bliver nødt til at friske installere alligevel. |
|
| |||
| |||
| Enhver god harddisk OK så?? |
|
| |||
| |||
| Første bare få den software, og prøv og installere det, harddisken kan være ok. Men yeah, enhver IDE 3.5 "harddisk vil gøre, nogle mærker er bedre end andre, og de kommer i forskellige størrelser. En søgning her med opdrage nogle blandet præferencer om mærker. |
|
| |||
| |||
| OK .. Tak igen .. |
|
| |||
| |||
| Af ukendte årsager er jeg oppe at køre igen .. Jeg unhooked ledningen, skærm, tastatur osv.. til pull off the side panel for at sikre, at alt var stadig sikker .. Jeg ved ikke, hvorfor jeg netop gjorde .. På dette tidspunkt Jeg er klar over, hvor jeg kastede nogle gamle diske i en æske .. Jeg fandt min XP cd .. Jeg krog alle ledninger tilbage op, tryk på tænd / sluk-knappen og ting fyrede op .. Hvem ved .. Jeg er oppe og køre nu .... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sort skærm Under Alle spil | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17th May 2009 06:09 |
| Sorte og hvide linjer På Startup Computer plejer Go On Herfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28. maj 2009 18:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Sort skærm startprocessen | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18. maj 2008 13:56 |
| Thread Tools | |
| |