![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You''re tervetulleita.
| |||
| |||
| Olen olettaen XP Pro w/SP3 .. Whats hyvä kovalevy alk. newegg? Juuri, mitä niistä? |
|
| |||
| |||
| Tarvitset versio, joka vastaa nykyisen asentaa. Eli jos ajetaan Pro SP2 tarvitset, että yksi, jos ne eivät täsmää korjausvaihtoehto tapana olla käytettävissä ja sinun on muotoa ja tehdä tuore asentaa. |
|
| |||
| |||
| Suoraan sanottuna en ole varma .. Olen ollut tämän järjestelmän 7 vuoden ajan .. Voisi yhtä hyvin vain aloittaa alusta .. I know I'm gonna menettää kaiken, mutta oh well .. |
|
| |||
| |||
| Kiintolevy on todennäköisesti ammuttu niin sinun on tuore asentaa joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Kaikki hyvät kovalevy OK sitten? |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin vain saada ohjelmistot ja yrittää asentaa sen kiintolevyn voi olla ok. Mutta joo, kaikki IDE 3.5 "kovalevy tekee, jotkut merkit ovat parempia kuin toiset, ja ne ovat eri kokoisia. Haku tässä esille joitakin sekakalastuksia etuudet tuotemerkit. |
|
| |||
| |||
| OK .. Kiitos vielä kerran .. |
|
| |||
| |||
| Syistä tuntematon I'm back vauhtiin .. I unhooked virtajohto, monitori, näppäimistö, jne.. vetämään pois puolella paneelin varmistaa, että kaikki oli vielä varma .. En tiedä miksi, olen vain ollut .. Tällä hetkellä ymmärrän mistä heitti joitakin vanhoja levyjä laatikkoon .. Löysin minun XP cd .. Olen koukussa kaikki johdot takaisin ylös, lyötäviksi virtapainikkeen ja asia potkut jopa .. Kuka tietää .. Olen vauhtiin nyt .... |