![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You''re welkom.
| |||
| |||
| Ik ben ervan uitgaande XP Pro w/SP3 .. Wat is een goede harde schijf van newegg? Alleen over een van hen? |
|
| |||
| |||
| U moet de versie die overeenkomt met uw huidige installatie. Dus als u werkt met Pro met SP2 u nodig dat men, indien ze niet overeenkomen met de reparatie optie gewoon beschikbaar zijn en zal u tot de vorm en doe een nieuwe installatie. |
|
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn ben ik niet zeker .. Ik heb dit systeem gedurende 7 jaar nu .. Kan net zo goed gewoon beginnen .. Ik weet dat ik ga verliezen, maar alles Oh well .. |
|
| |||
| |||
| De harde schijf is waarschijnlijk geschoten dus je zal moeten vers installeren toch. |
|
| |||
| |||
| Elke goede harde schijf OK dan?? |
|
| |||
| |||
| Eerste just get de software en proberen te installeren, de harde schijf kan worden ok. Maar ja, een IDE 3,5 "harde schijf zal doen, sommige merken zijn beter dan anderen en ze komen in verschillende maten. Een zoekopdracht hier brengen met enkele gemengde voorkeuren op merken. |
|
| |||
| |||
| OK .. Thanks again .. |
|
| |||
| |||
| Om onbekende redenen I'm back up and running .. Ik losgehaakt het netsnoer, monitor, toetsenbord, enz.. te trekken uit de zijkant om te controleren of alles nog veilig .. Ik weet niet waarom, ik heb .. Op dit moment Ik weet waar ik gooide enkele oude schijven in een doos .. Ik vond mijn XP cd .. Ik haak alle kabels weer omhoog, druk op de power-knop en het ding gestookte up .. Wie weet .. Ik ben up and running nu .... |