![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You''re velkommen.
| |||
| |||
| Jeg antar XP Pro w/SP3 .. Hva er en god harddisk fra newegg? Bare om noen av dem? |
|
| |||
| |||
| Du trenger den versjonen som passer din nåværende installere. Så hvis du kjører med Pro med SP2 du trenger man, hvis de ikke stemmer reparasjon alternativet wont være tilgjengelig, og du må formatere og gjøre en fersk installasjon. |
|
| |||
| |||
| For å være ærlig jeg er ikke sikker .. Jeg har hatt dette systemet i 7 år nå .. Kan like godt bare starte på nytt .. Jeg vet at jeg skal miste alt men nåvel .. |
|
| |||
| |||
| Harddisken er trolig skutt så må du frisk installere uansett. |
|
| |||
| |||
| Enhver god harddisk OK da?? |
|
| |||
| |||
| Først bare programvaren og prøve og installere det, harddisken kan være ok. Men ja, noen IDE 3.5 "harddisk vil gjøre noen merker er bedre enn andre, og de kommer i ulike størrelser. Et søk her med få opp noen blandet preferanser på merkevarer. |
|
| |||
| |||
| OK .. Thanks again .. |
|
| |||
| |||
| Av årsaker ukjent I'm back oppe og går .. Jeg hekte strømledningen, skjerm, tastatur, osv.. å trekke på siden for å sikre at alt var likevel sikker .. Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare gjorde .. På dette tidspunktet jeg hvor jeg kastet noen gamle plater i en boks .. Jeg fant min XP cd .. Jeg krok alle ledninger sikkerhetskopierer, traff strømknappen og ting sparken opp .. Hvem vet .. Jeg er oppe og går nå .... |