![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg brugte dbn at Nuke en harddisk, som jeg fik, og da jeg kom til at installere Windows XP vil det begynde at indlæse alle de filer og derefter, når den starter Windows Installation den bryder ned med koden 0x0000007B Jeg forsøgte opdelingsanordninger drevet men jeg mener, jeg gør noget forkert, bedes du hjælpe! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som du kan have s driver enhed spørgsmål, har en læses via dette for at se om det hjælper http://support.microsoft.com/kb/324103
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 Sort skærm Crash | asinara88 | Windows-operativsystemer | 1 | 8 november 2009 17:42 |
| SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Fjern / fjern Crash Fix | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 5 | 31 oktober 2009 17:11 |
| Gratis harddisk partitionering / formatering for vinduer? | livedref07 | Drives & flytbare medier | 2 | 29. maj 2009 07:46 |
| Vil min harddisk Boot til Windows i en anden pc? | pete21 | Windows-operativsystemer | 12 | 6. apr 2009 14:47 |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Thread Tools | |
| |